تزریق یک میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن کرونا در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از تزریق حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار دز انواع واکسن کرونا در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تزریق یک میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن کرونا در اردبیل

محمد جعفرزاده، معاون دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: از زمان آغاز واکسیناسیون سراسری کرونا در سطح استان، حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار دز انواع واکسن ایرانی و خارجی کووید ۱۹ در استان اردبیل تزریق شده است.

وی با اشاره به نصب و راه اندازی دستگاه سنجش ذرات هوا تحت مالکیت معاونت بهداشتی در شهر اردبیل گفت: جهت بهره برداری و اطلاع رسانی در کارگروه آلودگی هوای استان، منتظر صدور مجوز از طرف وزارت بهداشت هستیم.

به گفته معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گ، در راستای برون سپاری خدمات بهداشت محیط، ایجاد دفاتر خدمات سلامت جزو برنامه‌های این معاونت است و توسعه این دفاتر در شهرهای مشگین‌شهر، گرمی، بیله سوار و نمین انجام شده است.

جعفرزاده بر ضرورت آموزش سلامت در سطح جامعه تاکید کرد و افزود: در راستای ارتقا سطح سواد سلامت جامعه، سه مجموعه آموزشی در قالب کتاب شعر برای دانش آموزان مدارس و چندین محتوای آموزشی در قالب موشن گرافی و اینفوگرافی جهت انتشار در فضای مجازی و صدا و سیما تهیه و تولید شده است.

وی همچنین از تکمیل و به روزرسانی سیستم زنجیره سرما در کلیه شهرستان‌های این استان در دولت سیزدهم خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار