معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

درخشش ۱۴ معلم هنرمند قزوینی در جشنواره معلمان هنرمند

قزوین (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت‌ معلمان استان قزوین، موفق به کسب ۱۴ رتبه برتر در دومین دوره جشنواره معلمان هنرمند شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۸۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش ۱۴ معلم هنرمند قزوینی در جشنواره معلمان هنرمند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان قزوین‌، حجت الاسلام والمسلمین حسین محمدزاده، معاون پرورشی و فرهنگی استان گفت: معلمان استان قزوین، موفق به کسب ۱۴ رتبه برتر در دومین دوره جشنواره معلمان هنرمند شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان، ضمن تبریک، در خصوص موفقیت معلمان برگزیده کشوری اظهار کرد: هنر، از جذاب ترین و موثرترین قالب ها و روش‌های آموزش و انتقال مفاهیم و آموزه‌های اعتقادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی است و هر شخص، به ویژه هر معلمی مسلح به سلاح هنر باشد، بی شک محبوب تر و اثرگذارتر خواهد بود.

وی افزود: در این دوره از جشنواره معلمان شاغل در ۴۸ رشته و بازنشسته در ۷ رشته و در ۶ بخش ادبی، نقد، رسانه و فضای مجازی، آوایی، نمایشی و تجسمی مجاز به شرکت بودند که استان قزوین با ارسال ۱ هزار و ۱۳۸ اثر توسط ۶۶۰ معلم هنرمند، جزو استان های فعال در این دوره بود که با کسب ۱۴ رتبه به کار خود پایان داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: هدف و سیاست از برگزاری این جشنواره، شناسایی، تجلیل و تقویت معلمان هنرمند است و تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت آنان در افزایش کیفیت و اثربخشی برنامه های آموزشی و پرورشی، بویژه فعالیتهای حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی بهره برداری کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی استان ادامه داد: با توجه به نقش مهم و الگویی معلمان در حوزه فرهنگ و هنر، برگزاری این جشنواره کمک می‌کند که برنامه‌های راهبردی خود را به معلمان ابلاغ کنیم تا آنها به دانش‌آموزان آموزش دهند و این اقدام موجب افزایش چشمگیر علاقه‌مندی و شرکت گسترده دانش‌آموزان در فعالیت های تربیتی و فرهنگی و مسابقات خواهد شد.

گفتنی است؛ در اولین دوره این جشنواره ۱۳ رتبه توسط ۱۱ معلم هنرمند استان کسب شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار