معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قائمشهر:

هدف اصلی در اوقات‌ فراغت، کیفی‌سازی فعالیت‌هاست

قائمشهر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قائمشهر گفت هدف اصلی در فعالیت‌های اوقات‌ فراغت، کیفی‌سازی برنامه‌هاست و از مربیان و مدرسان توانمند و خلاق برای اجرای بهتر و جذاب‌تر کلاس‌ها استفاده شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی در اوقات‌ فراغت، کیفی‌سازی فعالیت‌هاست

زهرا دارایی گفت: با کم شدن بیماری کرونا اداره آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر ستاد اوقات فراغت تشکیل داد و شروع کلاس ها از ۶ تیرماه تا ۱۵ شهریور است و این فرصت را برای کشف و شناسایی استعدادها و هدایت دانش آموزان در اختیارشان قرار داده است.

دارایی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از مصوبات این ستاد برنامه اختتامیه کلاس ها همراه با اردوی دانش آموزان شرکت کننده در این کلاس ها است.

وی بیان کرد: ویژگی هایی برای اوقات فراغت تابستان در نظر گرفته شده است که سعی شده کلاس ها حضوری و مهارت محور باشد؛ کلاس های علمی، فرهنگی، هنری و ...برای برنامه تابستان دانش آموزان قرار دادیم و همچنین به دلیل شرایط بیماری کرونا و دو سال دوری از این فضا و کم شدن تحرک دانش‌آموزان کلاس های ورزشی در سالن های مخصوص که ستادها در نظر گرفتند تشکیل دادیم.

وی در مورد شهریه کلاس های اوقات فراغت گفت: هدف اصلی ما از تشکیل این کلاس ها درآمد نبوده و برای تمامی دانش آموزان، شرایط نسبت به آموزشگاه های خصوصی خیلی بهتر است، همچنین برای دانش آموزانی که زیر نظر بهزیستی و کمیته امداد هستند و توان مالی ندارند رایگان است و برای فرزندان فرهنگیان ۲۰ تا ۲۵ درصد تخفیف گذاشتیم.

دارایی در پایان گفت: استقبال خانواده ها و دانش آموزان نسبت به دو سال گذشته که شرایط کرونا را داشتیم خیلی بهتر شده و دانش آموزان مشتاق‌تر هستند.

دانش‌آموز خبرنگار: حنانه پاریاو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار