معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌ رضوی:

مدیران مکلف به اجرایی شدن اخلاق اسلامی هستند

خلیل آباد (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌ رضوی گفت مدیران مکلف به اجرایی‌شدن اخلاق اسلامی هستند و اگر مردم‌داری و همراه بودن با مردم همواره مورد تاکید رئیس‌جمهوری قرار دارد و همیشه در بین مردم حضور دارند، برگرفته از همین اخلاق اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مکلف به اجرایی شدن اخلاق اسلامی هستند

سید‌هادی طباطبایی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان خلیل‌آباد گفت: مردم انقلاب کردند که ارزش‌های اسلامی و الهی در جامعه جایگزین ارزش‌های دنیوی و مادی شود. همچنین مردم نظام ارباب رجوعی را حاکم کردند، بنابراین کارگزار در حکومت اسلامی باید اقامه نماز را به پا داشته و تمام قد در خدمت مردم باشد.

وی افزود: شهید سلیمانی یک جمله زیبایی عنوان کرد: اگر بخواهید شهید از دنیا بروید بایستی شهید زندگی کنید. کارگزار نظام جمهوری اسلامی بایستی مسلمان باشد و اخلاق اسلامی را در بُعد فردی، اجتماعی و اداری حاکم کند و اگر اخلاق اسلامی در جامعه اسلامی نباشد پس باید در کجا حکم‌فرما شود؟ مدیران مکلف به اجرایی‌شدن اخلاق اسلامی هستند و اگر مردم‌داری و همراه بودن با مردم همواره مورد تاکید رئیس‌جمهور قرار دارد و همیشه در بین مردم حضور دارند، برگرفته از همین اخلاق اسلامی است.

مدیران باید تسهیل امور اداری و رفع بروکراسی اداری را انجام دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: این فرصتی که نظام جمهوری اسلامی ایران در اختیار ما مسئولین قرار داده را باید غنیمت بشماریم. همچنین خدمت‌رسانی به مردم را بایستی قدر بدانیم، زیرا ثواب خوبی دارد و جزء بالاترین عبادات است و در مقابل کارشکنی، کوتاهی و سستی نباید در بین مدیران قرار داشته باشد، بلکه مدیران موظف هستند بروکراسی اداری را درست و امور اداری را برای مردم تسهیل کنیم و شهروندان را نباید در پیچ و خم‌های اداری و نامبهم قرار دهیم، بلکه مدیران باید تسهیل‌گر مردم در امور اداری باشند و با استفاده خوب و بهینه از این فرصت‌ها بتوانیم در راه خدمت‌رسانی به مردم شرمنده آن‌ها و شهدا نباشیم.

وی در پایان شهرستان خلیل آباد را آخرین شهرستان در استان نام برد که معارفه فرماندار جدید آن صورت گرفت.

در پایان مراسم از تلاش‌های ٣٧ ماهه ابراهیم قاسم پور قدردانی و سید مسعود یاوری که پیش از این معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر و قوچان و معاونت ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی را در کارنامه خود داشت به عنوان هشتمین فرماندار خلیل آباد معرفی شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار