خزانه‌دار شورای شهر تهران:

تکلیف افزایش طبقات در بافت فرسوده مشخص شود

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورا طی تذکری خواهان رسیدگی به موضوع افزایش طبقات از سه طبقه به چهار طبقه در بافت فرسوده شد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تکلیف افزایش طبقات در بافت فرسوده مشخص شود

حبیب کاشانی ضمن تسلیت ایام شهادت شهید چمران و دعوت مردم به مراسم دوشنبه 30 خرداد از ساعت 18 تا 20 در سالن وزارت کشور، طی تذکری گفت: امروز 29 خرداد 318 روز از آغاز کار شورای ششم می گذرد و تا آخر شهریور سه ماه مانده است و این مدت فصل ساخت و ساز است.

وی ادامه داد: حداقل در بافت فرسوده ساختمان هایی هستند که فقط منتظر تجدید نظر و تبدیل سه طبقه به 4 طبقه هستند که فقط 228 مورد آن در منطقه 10 مورد بازدید قرار گرفته است. این آمار در 22 منطقه بسیار بیشتر خواهد شد و فقط در منطقه 10 هزار خانواده معطل تعیین تکلیف این موضوع هستند. لذا خواهشمندم که کمک کنید، تا فصل ساخت و ساز نگذشته است، این گره را حل کنید.

چمران نیز در پاسخ کاشانی اظهار داشت: شهرداری تذکرات را پیگیری می کند و در این زمینه پاسخگوست اما برخی موارد مانند همین تذکر فراتر از حوزه اختیارات شهردار هستند. این مشکل برآمده از مصوبه کمیسیون شورای عالی شهرسازی در شورای گذشته است و باید در همان شورای عالی شهرسازی مطرح و حل شود. لذا تلاش می کنیم که این طرح را به شورا آورده و در شورای عالی شهرسازی عملی کنیم.

وی افزود: البته اگر عرض کوچه ها بیش از 6 متر باشد اجازه افزودن اضافه بنا داده می شود و این درحالیست که این ساختمان ها در کوچه های شش متر و کمتر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار