خزانه‌دار شورای شهر تهران:

هزینه سالن‌ها و زمین‌های ورزشی شهرداری سنگین است

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورای شهر تهران طی تذکری درخصوص سالن‌ها و زمین‌های ورزشی شهرداری گفت این زمین‌ها به پیمانکارانی داده شده‌اند و پیمانکاران هم مبالغ سنگینی از مردم مطالبه می‌کنند، لذا این موضوع باید پیگیری شود.

کد مطلب: ۱۲۸۱۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
هزینه سالن‌ها و زمین‌های ورزشی شهرداری سنگین است

حبیب کاشانی عضو و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران در شصت و چهارمین جلسه شورا، ضمن سپاسگزاری از شهردار تهران برای کمک به رفع مشکل مالی شهرداری و افزایش 40 درصدی حقوق کارکنان طی تذکری گفت: در دوره‌های گذشته هدف شورا این بود که ورزش در اختیار عموم قرار بگیرد و در نتیجه بیش از 300 زمین چمن و چندین سالن ورزشی تاسیس شد که بابت شیوع ویروس کرونا تعطیل بودند.

وی ادامه داد: سیاست شورا حمایت از قشر آسیب‌پذیر است و این درحالیست که هزینه ورزش بالا رفته است چون این زمین‌ها و سالن‌ها به پیمانکارانی داده شده است، آنها برای جبران مبلغ پرداختی خود مبالغ سنگینی از مردم مطالبه می‌کنند.

کاشانی همچنین متذکر شد: هر هفته برای معتادان متجاهر کلاس‌هایی در سرای محلات برگزار می‌شود اما در برخی مناطق مانند منطقه 10 به آنها اجازه برگزاری جلسات داده نمی‌شود و آنها در پارک نیز نمی‌توانند این جلسات را برگزار کنند چون با برخورد پلیس مواجه می‌شوند که باید به این موضوع نیز رسیدگی صورت گیرد.

مهدی چمران نیز در پاسخ گفت: همیشه نرخ‌های شهرداری از نرخ‌های سازمان ورزش کمتر بوده است اما اخیرا سازمان تعزیرات، شورای چهارم را بابت افزایش یکی از نرخ‌ها، جریمه سنگینی حدود 26 میلیارد تومان کرده است. این درحالیست که این نرخ از نرخ سازمان ورزش کمتر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار