مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل:

نقش روستاها و مناطق محروم در کاهش آسیب‌های اجتماعی غیرقابل انکار است

اردبیل (پانا) - مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل، به نقش پررنگ ورزش روستاها و مناطق محروم در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نقش روستاها و مناطق محروم در کاهش آسیب‌های اجتماعی غیرقابل انکار است

سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی که به میزبانی هیات استان اردبیل برگزار شد، به تلاش‌ها و اقدامات این فدراسیون در جهت توسعه ورزش و کاهش آسیبهای اجتماعی در دغدغه انگیزترین مناطق کشور یعنی روستاها و مناطق محروم اشاره کرد و افزود: نقش ورزش و تفریحات سالم در حمایت از نوسازی روستاها غیرقابل انکار است.

وی در ادامه پیشنهادات و راهبردهای استفاده از مسئولیت اجتماعی هر بخش خصوصی و هلدینگ و بانک‌ها جهت جلب مشارکت و اعتبار، الزام دستگاهای اجرایی به اختصاص ۳۰ درصد از یک درصد سهم ورزش درآمد دستگاه‌های اجرایی به ورزش روستایی،استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان بخش خصوصی و استفاده از کشاورزان، دامداران و خیرین ورزش یار روستاها جهت توسعه ورزش روستایی را ارائه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه عمده مشکل در توسعه ورزش را نبود مربی آموزش دیده در روستاها دانست و تصریح کرد: فدراسیون برای آموزش مربیان، داوران و به خصوص ورزشکاران و استعدادیابی در بخش های مختلف ورزشی باید برای استان‌ها برنامه داشته باشد و بومی سازی این برنامه ها حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار