مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

جذب نیروی انسانی بر اساس نیاز مناطق و با نگاه بلندمدت انجام شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد جذب نیروی انسانی بر اساس نیاز مناطق و با نگاه بلندمدت باید انجام شود.

کد مطلب: ۱۲۸۷۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جذب نیروی انسانی بر اساس نیاز مناطق و با نگاه بلندمدت انجام شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران، باحضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای شورای معاونین، نشست شورای آموزش و پرورش کهریزک در سالن جلسات منطقه برگزار شد.

مسعود بهرامی با اشاره به پروژه‌های اقتصادی، تجاری که به نحوی درآمدزا هستند، اظهار کرد: در تمام مناطق استان پروژه‌هایی وجود دارد که نیمه کاره ماندند و ساخت و ساز آنها مشکل است.

وی افزود: در وهله اول می‌بایست ظرفیت‌های استان را بسنجیم و بعد با توجه به نیاز مناطق‌ برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها کمک کنیم.

بهرامی گفت: با شناختی که بنده از مدیران شهرستان‌های استان تهران دارم، قطعاً هیچ کدام از این بزرگواران توقع ندارند که اداره کل نگاهی ویژه و خاص و خارج از عدالت به یک منطقه داشته باشد.

وی در رابطه با حوزه نیروی انسانی بیان کرد: من به معاونت‌های مربوطه گفته‌ام که سال آینده بر اساس نیاز بلندمدت‌ حداقلی پنج ساله برای جذب نیروی انسانی اقدام کنند و این نیاز باید بر اساس رشته و جنسیتی که مناطق اعلام کرده‌اند، انجام پذیرد.

این مقام مسئول یکی از چالش‌های کلان در منطقه، استان و حتی کشور را موضوع اتباع و ساماندهی، ثبت نام و سرانه آموزشی آنها عنوان کرد و ادامه داد: از دیگر مشکلاتی که کل کشور با آن روبرو است، کمبود نیروی انسانی سرایدار و خدمتگزار در مدارس است که متأسفانه به یک مشکل تبدیل شده است.

بهرامی برای تشویق همکاران برای قبول پست‌های اداری را منوط به طراحی و تغییر در ساختار اداری دانست که در حال شکل گرفتن است، اما در کوتاه‌مدت انجام نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار