سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اجرای پویش ملی کاغذ مهربانی در بیش از هزار آموزشگاه دوره اول متوسطه شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از اجرای پویش کاغذ مهربانی با هدف حفظ محیط زیست و کمک به تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مدارس در بیش از یک‌هزار آموزشگاه دوره اول متوسطه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش ملی کاغذ مهربانی در بیش از هزار آموزشگاه دوره اول متوسطه شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مرتضی تاجیک در تشریح این خبر افزود: این طرح که توسط معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام شد، با اعلام همگانی در مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران با همراهی روسای مناطق، معاونین آموزش متوسطه، مقاطع آموزشی و مدیران محترم مدارس در حال اجرا است.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: این طرح با هدف حفظ محیط زیست و کمک به تجهیز کارگاه‌های کار و فناوری، کلاس فرهنگ و هنر و همچنین آزمایشگاه‌های مدارس دوره اول متوسطه و تبیین ضرورت‌های لازم در جهت فرهنگ‌سازی در بین اولیاء دانش‌آموزان از هفته محیط زیست به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این پویش در تلاش هستیم با جمع‌آوری کتب درسی، دفاتر و کاغذهای بدون استفاده از دانش‌آموزان بسیاری از مدارسی که توان مالی برای تجهیز آزمایشگاه و کارگاه را ندارند و با کمک گرفتن از عوامل دیگر اعم از خیرین نیک اندیش، دانش‌آموزان را در تمامی مدارس از امکانات مناسب بهره‌مند کنیم.

تاجیک، ضمن تقدیر از اقدامات ستودنی مدیران مدارس در این پویش گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت همگانی و فرهنگ‌سازی مطلوب در بین دانش‌آموزان، اولیاء و تمامی آحاد جامعه، پویش ملی کاغذ مهربانی در تمامی ایام سال به شکل شایسته اجرا شود تا با اجرای این طرح و گسترش آن در جامعه بازیافت کاغذ به طور جدی دنبال شده و کمک شایانی به حفظ محیط زیست شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار