وزیر جهاد کشاورزی در کاشان:

امنیت غذایی در ایران نسبت به دنیا متعادل‌تر است

اصفهان (پانا) - وزیر جهاد کشاورزی در سفر به استان اصفهان با حضور در شهرستان کاشان گفت ایران در عرصه امنیت مواد غذایی و تأمین نیازهای مردم نسبت به سایر کشورهای جهان شرایط متعادل‌تری دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
امنیت غذایی در ایران نسبت به دنیا متعادل‌تر است

سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، در اولین برنامه خود پس از ورود به شهرستان کاشان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان و امام جمعه فقید کاشان ادای احترام کرد.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و نماینده هیات وزیران با همراهی فرماندار ویژه شهرستان کاشان، جواد نائینی، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی، شهردار و رئیس شورای شهر کاشان، حاج هاشمی طاهری و جمعی از مسئولین با اهدای گل و نثار فاتحه با آرمان های والای شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در ادامه سفر به کاشان به دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان رفت و با ارائه آماری، حجت السلام و المسلمین سید سعید حسینی را در جریان اقدامات وزارت خانه قرار داد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ایران در عرصه امنیت مواد غذایی و تأمین نیازهای مردم نسبت به سایر کشورهای جهان شرایط متعادل تری دارد.

ساداتی نژاد، در دیدار با امام جمعه کاشان، گفت: اکنون مسائل و مشکلات حساسی در حوزه امنیت غذایی در جهان وجود دارد، اما کشور ما نسبت به کشورهای همسایه و سایر بخش‌های جهان با همه سختی‌ها در تأمین نیازهای مردم به ویژه اینکه هر روز یک کشوری یک کالایی را ممنوع می‌کند شرایط متعادل تری دارد.

دانش‌آموز خبرنگار: زینب مشرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار