نقش کلیدی آموزش و پرورش و ائمه جمعه در مقابله با نبرد فرهنگی دشمن

شیراز (پانا) - مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس گفت مهمترین بستری که کانون اصلی حملات دشمن است بستر خانواده و آموزش و پرورش و فرهنگ است. این مسئله مهمی است که باید مورد عنایت ویژه قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نقش کلیدی آموزش و پرورش و ائمه جمعه در مقابله با نبرد فرهنگی دشمن

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل حاجی پور، در نشست ائمه جمعه و روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس گفت: نقش آموزش و پرورش و ائمه جمعه در این جنگ ترکیبی در مقابله با دشمن در زمانی که ملت ها با استعمار نو و فرانو مواجه هستند، بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس با اشاره به نقش مهم و کلیدی خانواده ها گفت: خانواده ها به عنوان یک قطعه برجسته از جورچین تعلیم و تربیت باید مورد عنایت جدی قرار گیرند.

حجت‌الاسلام حاجی پور گفت: ما در یک جنگ تمام عیار ترکیبی، در مقابل دشمن قرار داریم جنگی که مکرر در بیانات رهبر معظم انقلاب به آن پرداخته شده است، یک زمانی استعمار کهنه با جنگ نظامی با سخت افزار خیلی راحت تقابلی با ملت ها داشت و صحنه جنگ واضح و روشن بود.

وی افزود: امروز استعمار کهنه به نو و اخیرا هم به فرانو تبدیل شده است. یعنی مدل های مقابله و جنگ در بخش های مختلف غیرقابل تصور و حتی غیرقابل پیش بینی در عرصه‌های مختلف اتفاق می‌افتد.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس ادامه داد: مهمترین بستری که کانون اصلی حملات دشمن است، بستر خانواده آموزش و پرورش است و این مسئله مهمی است که باید مورد عنایت ویژه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حاجی پور با اشاره به اقدامات و همکاری‌های مدیر کل آموزش و پرورش فارس با ائمه جمعه و زمینه سازی برای اتفاقی مبارک در خانواده آموزش و پرورش گفت: نقش آموزش و پرورش و ائمه جمعه در این جنگ ترکیبی در مقابله با دشمن در زمانی که ملت ها با استعمار نو و فرانو مواجه هستند بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس گفت: بعد از دو سال ماجرای کرونا شرایط بسیار سخت تری در آموزش و پرورش حاکم است و ما در واقع با فضای جدیدی روبرو هستیم اما این فضای جدید دست ما را نمی‌بندد بلکه زمینه برای انجام کار به شدت فراهم است.

حجت‌الاسلام حاجی پور افزود: در این راستا با روی کار آمدن دولتی انقلابی و مردمی که با تغییر در متن رویکردها و حتی سیاست‌های اجرایی دولت تعاملات با ائمه جمعه و دیگران بیشتر شده است که باید از این فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببریم.

وی با اشاره به سخنان رییس جمهور که " ایران قوی بدون آموزش و پرورش قوی محقق نخواهد شد" گفت: آموزش و پرورش قوی هم بدون حضور، همکاری و همدلی ائمه محترم جمعه که در متن جامعه به عنوان فرمانده های قرارگاه فرهنگی مهمترین مسئولیت فرهنگی شهر را به عهده دارنداتفاق نخواهد افتاد.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس در پایان گفت: امیدواریم با این همدلی و زمینه‌ای که امروز فراهم شده است بتوانیم در خدمت به نظام اسلامی و زمینه سازی برای تمدن نوین و ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فدا نقش آفرینی متفاوتی و موثری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار