عباس مهاجر:

اختتامیه جشنواره معلمان هنرمند 29 خرداد برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل  فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند سراسر کشور، 29 خرداد 1401 در سعدیه شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره معلمان هنرمند 29 خرداد برگزار می‌شود

عباس مهاجر گفت: مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند یکشنبه 29 خردادماه 1401، در استان فارس برگزار خواهد شد.

دبیرکل ستاد دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند گفت: این برنامه با حضور اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، روسای ادارات فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی ادارات سراسر کشور، رتبه های اول جشنواره و جمعی از مسولین استان فارس برگزار خواهد شد.

وی افزود: دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند با حضور بیش از 23 هزار و پانصد معلم شاغل و بازنشسته برگزار شده است. در این دوره از جشنواره معلمان شاغل در 48 رشته و بازنشسته در 7 رشته و در 6 بخش ادبی، نقد، رسانه و فضای مجازی، آوایی، نمایشی و تجسمی می توانستند شرکت کنند.

مهاجر عنوان کرد: هدف و سیاست ما از برگزاری این جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند این هست که هم تقدیر از معلمان هنرمند داشته باشیم و هم معلمان هنرمند کشور در سطح منطقه، استان و کشور شناسایی شوند تا بتوانیم از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی اظهار کرد: به دلیل اینکه بحث آموزش دانش‌آموزان در حوزه فرهنگ و هنر بر عهده همه معلمان و همکاران است برگزاری این جشنواره کمک می‌کند که برنامه‌های راهبردی خود را به معلمان ابلاغ کنیم تا آن ها به دانش‌آموزان این موارد را آموزش دهند و دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی هنری مشارکت بیشتری داشته باشند.

دبیر کل ستاد دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند افزود: برای تمامی معلمانی که وارد مرحله دوم داوری شده اند، لوح و گواهی حضور در جشنواره صادر و برای رتبه های اول تا سوم نیز علاوه بر صدور لوح تقدیر، هدایایی تقدیم این عزیزان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار