رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

بیشتر سهم جایگاه‌های مدیریتی به کارکنان شهرداری اختصاص یافته است

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد که 99 درصد پست‌های مدیریتی چهار چهارده، 96 درصد پست‌های مدیریتی پنج پانزده و ۷۲ درصد پست‌های ۶ شانزده به کارکنان شهرداری تهران اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۱۲۸۶۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بیشتر سهم جایگاه‌های مدیریتی به کارکنان شهرداری اختصاص یافته است

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در شصت و نهمین جلسه این شورا در ادامه بررسی طرح «الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروهای انسانی موجود واجد شرایط در پست های مدیریتی» بیان داشت: طرح اولیه ارائه شده در این خصوص در ابتدا متمرکز بر رده های مدیریتی پنج پانزده و پایین تر بوده تا انتصابات در این رده های مدیریتی از بدنه کارکنان شهرداری صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آمار ارائه شده از سوی شهرداری تهران 99 درصد پست های مدیریتی چهار چهارده، 96 درصد پست های مدیریتی پنج پانزده و ۷۲ درصد پست های مدیریت شش شانزده به کارکنان شهرداری تهران اختصاص داده شده است که ما با این طرح تاکیدی بیشتر بر استفاده از توان داخلی شهرداری تهران در پست های مدیریتی داریم.

وی با بیان اینکه این طرح زمینه را برای بروز و ظهور کارکنان توانمند در رده های بالاتر فراهم می آورد، گفت: هر چند که این مهم هم اکنون از سوی شهرداری تهران مورد توجه قرار گرفته است اما با این طرح الزام قانونی پشتوانه اجرای این موضوع مهم و اساسی قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار