کارشناس مشاوره منطقه ۱۳ خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان منطقه ۱۳ در جشنواره نوجوان سالم

تهران (پانا) - دانش‌آموزان و فرهنگیان منطقه ۱۳ در یازدهمین جشنواره نوجوان سالم و طرح یاریگران زندگی با کسب رتبه استانی افتخار آفریدند.

کد مطلب: ۱۲۸۶۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان منطقه ۱۳ در جشنواره نوجوان سالم

مژگان نظری، کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه ۱۳ ضمن تبریک به برگزیدگان استانی منطقه گفت: جشنواره نوجوان سالم هر سال با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حال برگزاری است. امسال هم، یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم با موضوعات شیوه های زندگی سالم، پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر و بهداشت روان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره، دانش آموزان و فرهنگیان بااستعداد و فعال منطقه ۱۳ به تعداد ۸۸۱ نفر با ارائه آثار از کلیه مقاطع تحصیلی شرکت کردند. در بین این آثار، ۴۶ اثر منتخب از دانش آموزان و فرهنگیان با داوری در سطح منطقه به اداره کل ارسال شد که در مرحله استانی پنج دانش آموز و سه همکار موفق به کسب رتبه استانی شدند.

نظری در ادامه گفت: در اجرای طرح یاریگران زندگی، در منطقه۱۳، ٢٢ مدرسه با همکاری مدیران مشاورین و دانش آموزان شرکت فعال داشتند و پروژه های موثری در حل مشکلات دانش آموزان و مدرسه ارائه کردند، از بین این مدارس، ۱۱ مدرسه از طرف منطقه مورد تقدیر قرار گرفت و سه مدرسه موفق کسب رتبه استانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار