سجادی: وزارت ورزش و جوانان نگاه عادلانه به توسعه زیرساخت‌ها در کشور دارد

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی کشور از مهم‌ترین برنامه‌های دولت و وزارت ورزش و جوانان است، گفت وزارت ورزش و جوانان نگاه عادلانه به توسعه زیرساخت‌ها در کشور دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سجادی: وزارت ورزش و جوانان نگاه عادلانه به توسعه زیرساخت‌ها در کشور دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید سیفی به همراه نماینده مردم شهرستان تویسرکان، مدیر دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان به‌منظور بررسی مسائل و رفع مشکلات ورزش و جوانان تویسرکان با دکتر سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.

سیدحمید سجادی در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌ها مجلس شورای اسلامی از ورزش کشور، گفت: امروز نگاه ما به توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور عادلانه است و سعی داریم و با همکاری همه مجموعه‌ها این مهم را به بهترین نحو ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی کشور از مهم‌ترین برنامه‌های دولت و وزارت ورزش و جوانان است، گفت: جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی و بیت‌المال وظیفه‌ای بسیار خطیر است لذا باید تلاش شود عملیات اجرایی پروژه‌های موجود در استان همدان طبق برنامه تدوین شده به پایان برسد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سفر استانی ریاست محترم جمهور به استان‌ها ره‌آوردهای بسیار ویژه و مثبتی را در حوزه‌های مختلف خصوصاً ورزش دارد، گفت: امیدواریم در سفر به استان همدان به همراه ریاست محترم جمهور بتوانیم اقدامی ماندگار برای مردم‌دار المؤمنین استان به ارمغان بیاوریم.

وزیر ورزش در این دیدار دستوراتی را در جهت تأمین پک ورزشی، احداث زیرساخت ورزشی و تأمین اعتبار پروژه‌های ورزشی شهرستان تویسرکان صادر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار