وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات وزیران:

هیچ نگرانی درباره سازه استادیوم آزادی وجود ندارد

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نگرانی درباره سازه ورزشگاه آزادی وجود ندارد گفت دو تیم کارشناسی استحکام سازه را تایید کردند، البته اشکالات ظاهری وجود دارد؛ مثلا تخریب زیر صندلی‌ها در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد و در آن شکافی نمایش داده شد که این شکاف سطحی است که نیاز به مرمت دارد‌.

کد مطلب: ۱۲۸۵۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
هیچ نگرانی درباره سازه استادیوم آزادی وجود ندارد

حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی، گفت: فدراسیون برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری بازی های تدارکاتی تیم ملی در دست اقدام دارد، وزارت ورزش از برنامه های فدراسیون حمایت می‌کند، با آنها دائم در ارتباط و تماس هستیم، وظیفه خود میدانم در کنار آنها باشیم و از آنها حمایت و پیشتیبانی کنیم و آنچه که نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهیم. این برنامه های فنی فدراسیون است و وزارت ورزش در داخل فدراسیون نقش اجرایی ندارد، و به جای آنها که نمی‌توانیم برنامه‌ریزی داشته باشیم‌.

وی در پاسخ به این سوال که در رابطه با بحث گردشگری وزارت ورزش چه اقداماتی انجام خواهد داد؟ گفت: برای بازی‌های جام جهانی ستادی در کشور شکل گرفته است که ریاست آن به عهده معاون اول رئیس‌جمهوری است. معاونت‌های مختلف ریاست جمهوری و وزارتخانه های مختلف مانند وزارت گردشگری، وزارت ورزش و وزارت نیرو در این رابطه دخیل هستند که ماموریت های مختلفی به آنها محول شده است. ماموریت هر وزارتخانه مشخص است و در ستادی که شکل گرفته گزارشات ارائه خواهد شد و جناب آقای مخبر پس از جمع بندی گزارشات دستوراتی را ارائه میدهند. هر وزراتخانه یک سری ماموریت دارد‌.

وی در پاسخ به این سوال آیا نگرانی در رابطه با سازه ورزشگاه آزادی در کشور وجود دارد؟ گفت: خیر نگرانی وجود ندارد، دو تیم کارشناسی استحکام سازه را تایید کردند، البته اشکالات ظاهری وجود دارد؛ مثلا تخریب زیر صندلی‌ها در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد و در آن شکافی نمایش داده شد که این شکاف سطحی است که نیاز به مرمت دارد‌.

سجادی در رابطه با وضعیت سایر ورزشگاه های کشور گفت: تمام ورزشگاه های قدیمی در حال رصد است تیم هایی دائما استحکام سازه ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و کنترل می‌کنند. مجموعه های مثل آزادی مثل مجموعه ورزشی انقلاب و شیرودی و برخی مجموعه های سوارکاری کشور که در دست شرکت توسعه است اقداماتی را در دست انجام‌ دارند. حدود ۸۵۰ نفر در این شرکت توسعه مشغول کار هستند.

وزیر ورزش با بیان این‌ جمله که وزارت ورزش در سطح کشور دفاتر فنی مهندسی دارد تصریح کرد: بخشی از وظایف دفاتر فنی مهندسی همین‌ پایش‌هاست، استحکام سازه ها را چک و کنترل می‌کنند‌ و گزارش هایی را که به دستشان می رسد را مورد کنترل قرار میدهند‌ و ارزیابی می‌شود و هر کجا نیاز به اصلاحات باشد طبق بودجه ای که برایش پیش‌بینی شده اقدام خواهد شد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار