رقابت یک هزار و ٨٠٠ معلم در مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان فارس

شیراز (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت در مرحله استانی رقابت‌های ورزشی فرهنگیان فارس بیش از یک هزار و ٨٠٠ معلم استان فارسی با هم به رقابت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رقابت یک هزار و ٨٠٠ معلم در مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان فارس

سید کاظم حسینی در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان استان در تالار معلم شیراز گفت: این مسابقات در بخش آقایان در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز و در بخش بانوان نیز در رشته های والیبال و بدمینتون، تنیس روی میز برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: مجموعا ۱۹۵ تیم از سراسر استان در این مسابقات حضور خواهند یافت که مجموعا دویست داور و عوامل اجرایی کار برگزاری این مسابقات را بر عهده خواهند داشت.

حسینی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، هدف برگزاری این مسابقات را ایجاد نشاط و شادابی در دانش‌‌آموزان و فرهنگیان دانست و افزود: امسال مسابقات ورزشی فرهنگیان در کشور بعد از سیزده سال وقفه در حال برگزاری است که استان فارس در این زمینه پیشرو است.

سید کاظم حسینی گفت: در مرحله شهرستانی این مسابقات ورزشی که امسال در استان برگزار شد بیش از ۲۱ هزار فرهنگی در رشته های مختلف شرکت کردند که چیزی نزدیک به یک سوم فرهنگیان استان را تشکیل دادند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: این مسابقات از ٢٠ تا ٢٧ خرداد با شرکت بیش از یک هزار و هشتصد معلم استان فارس در رشته های مختلف برگزار خواهد شد که تیم‌های منتخب و نفرات برگزیده از امروز در شهر شیراز حضور پیدا کردند و با هم به رقابت خواهند پرداخت و تیم‌ها و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

حسینی بااشاره به اینکه اگر بنا بر این باشد جامعه سالم و بانشاطی داشته باشیم باید معلمین بانشاط باشند و قطعا این رقابت ها باعث ایجاد نشاط و شادابی بیشتر فرهنگیان خواهد شد، گفت: یکی از اهداف اساسی در کنار رقابت‌های ورزشی فرهنگیان با یکدیگر، دیدار‌های حضوری و انتقال تجارب تربیتی آنهاست.

گفتنی است، استان فارس درخواست میزبانی مسابقات کشوری در یک یا چند رشته ورزشی را ارائه کرده است که منتظر تصمیم گیری مسوولین تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار