مدیر کل آموزش و پرورش فارس

تبیین شخصیت شهید ابراهیم هادی در دستور کار معاونت تربیت بدنی فارس

شیراز ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت ضرورت دارد تبیین شخصیت شهید ابراهیم هادی که مسابقات ورزشی فرهنگیان به نام این شهید بزرگوار در حال برگزاری است برای دانش‌آموزان ، اولیای آنها و معلمان استان در دستور کار معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تبیین شخصیت شهید ابراهیم هادی در دستور کار معاونت تربیت بدنی فارس

محمد خلیل عسکری در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان فارس در تالار معلم شیراز بااشاره به اینکه آموزش و پرورش را ذیل اسناد تحولی پیش خواهیم برد گفت: مهمترین این اسناد، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در این سند به تربیت شش ساحتی دانش‌آموزان اشاره شده که تربیت زیستی و بدنی از زمره این ساحت ها هست.

عسکری بااشاره به اینکه این مسابقات به نام شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است گفت: رهبر انقلاب در فرمایشاتی بیان کردند: که پرچم هویت ملی را در کنار پرچم علم برافراشته کنید و شهید هادی از زمره هویت ملی ماست.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ضرورت دارد تبیین شخصیت این شهید بزرگوار برای دانش‌آموزان ، اولیای آنها و معلمان استان در دستور کار معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس قرار گیرد.

عسکری بااشاره به اینکه دانش‌آموزان در مدت دوران کرونا از تحرک کمی برخوردار بودند به مساله آزاد سازی استفاده از فضا های ورزشی دراختیار آموزش و پرورش ویژه خانواده ها اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد در دوران پساکرونا برنامه منسجمی برای رفع جبران کم تحرکی انجام گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمامی مدیران آموزش و پرورش سراسر استان باید مساله تربیت بدنی را به عنوان یک مساله اساسی بدانند و برای ان برنامه ریزی اجرایی داشته و حتما این مورد در ارزیابی آنها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

عسکری به اعتبارات مالی خوبی که از طرف دولت و مجلس برای مساله ورزش دانش آموزی اختصاص یافته اشاره کرد و گفت: با راه اندازی قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب اموزشی برابر در استان فارس تلاش داریم این اعتبارات به نحو شایسته ای با اولویت مناطق محروم هزینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین به مساله اخلاق در کنار ورزش اشاره کرد و گفت: لازم است برای برنامه‌های تربیت بدنی پیوست فرهنگی نیز طراحی و اجرا شود.

عسکری همچنین با اشاره به ظرفیت بسیار خوب مجموعه ورزشی بعثت شیراز که نیازمند اعتبارات مالی برای تکمیل کامل آن است اشاره کرد و از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا ردیف بودجه اعتبارات ملی برای این مجموعه درنظر گرفته شود.

خاطر نشان می‌شود مسابقات ورزشی فرهنگیان فارس با شرکت بیش از یک هزار و هشتصد معلم از سراسر استان تا ۲۷ خرداد در شیراز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار