معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک:

اوقات فراغت، فرصتی مناسب برای شناسایی و تقویت توانمندی‌های دانش‌آموزان است

قرچک(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه هماهنگی اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱، اوقات فراغت را فرصتی مناسب برای شناسایی و تقویت توانمندی‌های دانش‌آموزان دانست و از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان قرچک در تابستان ۱۴۰۱ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت، فرصتی مناسب برای شناسایی و تقویت توانمندی‌های دانش‌آموزان است

جلسه هماهنگی و بررسی اوقات فراغت تابستان ۱۴٠۱ با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئول گسترش فرهنگی نماز، کارشناس امور تربیتی، کارشناس قران عترت نماز، کارشناس مشاوره، کارشناس فرهنگی هنری، کارشناس سلامت و تندرستی و کارشناس اردوها و فوق برنامه ها در شهرستان قرجک برگزار شد.

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک در جلسه هماهنگی و بررسی اوقات فراغت ۱۴٠۱ گفت: اوقات فراغت یکی از موقعیت‌های بسیار مناسب است که فرد می‌تواند با استفاده از آن به شناسایی و تقویت استعدادهای خود بپردازد.

وی افزود: برنامه‌ ریزی‌ها و اطلاع رسانی های لازم به همه مدارس انجام شده است. ستاد اوقات فراغت در همه مدارس در زمینه های مختلف مانند زمینه های هنری، آموزشی، مهارت هایی که به دانش آموزان می‌توان آموزش داد، تشکیل شده است. کلاس های آموزش فرهنگی، هنری و مهارتی به مدت شش تا هشت هفته برگزار می شود.

مهدی دهقانی در پایان گفت:بسته کامل از حوزه های مختلف مانند تشکل‌ها که شامل بسیج، هلال احمر، سازمان دانش آموزی، انجمن اسلامی، کانون ملائک، پژوهشسراها، دارالقرآن و همه حوزه هایی که می‌توانند برای برگزاری اوقات فراغت برای دانش‌آموزان برنامه مفید داشته باشند سعی کردیم محتوای مفیدی آماده کنیم و به مدارس ارائه بدهیم.

دهقانی در پایان خاطره نشان کرد: امیدواریم اوقات فراعت با نشاطی را داشته باشیم.

خبرنگار دانش آموز:آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار