سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد:

مجموعه گلزار شهدا ملارد یکی از قطب‌های فرهنگی در اوقات فراغت دانش‌آموزان است

ملارد(پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد در بازدید معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از مجموعه فرهنگی گلزار شهدا گفت این مجموعه یکی از تاثیرگذارترین قطب‌های فرهنگی برای امور تربیتی و اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۸۴۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه گلزار شهدا ملارد یکی از قطب‌های فرهنگی  در اوقات فراغت دانش‌آموزان است

سعید تیموری‌راد، سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد در بازدید معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران و شورای معاونین از مجموعه فرهنگی گلزار شهدا ملارد، موزه شهدا و زورخانه بیان کرد: این مجموعه فرهنگی به لحاظ همجواری با آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) و همکاری با آموزش و پرورش در اجرای جشن‌های تکلیف، احلی من العسل و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در سال‌های اخیر، یکی از قطب‌های فرهنگی تاثیرگذار بر تربیت دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: آشنایی دانش‌آموزان با شهدای این شهرستان، باعث ترویج فرهنگ ایثار و وطن‌دوستی می‌شود، امید است با برنامه‌ریزی بهتر، از این ظرفیت بیشتر استفاده شود تا دانش‌آموزان و فرهنگیان با سیره شهدا آشنا شوند.

تیموری‌راد افزود: همچنین استفاده از زورخانه و اماکن ورزشی باعث پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان بصورت سالم و مفید و آشنایی با این رشته ملی و باستانی خواهد شد.

خبرنگار: زهرا عین‌آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار