استاندار اردبیل:

تحول در حوزه تربیتی و آموزشی نیازمند برنامه عملیاتی است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل با اشاره به تدوین برنامه تحول در حوزه تربیتی و آموزشی، عملیاتی شدن این برنامه‌ها را ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۵۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تحول در حوزه تربیتی و آموزشی نیازمند برنامه عملیاتی است

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بر لزوم استخراج شاخص‌های کمی و کیفی به صورت اجرایی و قابل اندازه‌گیری در رویکرد جدید آموزشی و تربیتی تدوین شده در استان تاکید کرد.

وی افزود: برای اجرای عملیاتی برنامه تدوین شده تحول آموزشی و تربیتی استان هم باید از نظرات اجرایی و عملیاتی پیشکسوتان حوزه تعلیم و تربیت استفاده شود.

استاندار اردبیل با تاکید بر اهمیت منابع انسانی و نقش شیوه‌های آموزشی و تربیتی بر پرورش افراد نخبه و تاثیرگذار، تصریح کرد: منابع انسانی جزو سرمایه‌های مهم جامعه بوده و در سایه پرورش انسان‌ها می‌توانیم بر کمبودها و مشکلات فائق آمده و گام‌های مهمی در راستای جبران عقب ماندگی‌ها برداریم.

عاملی گفت: هر تصمیمی که در راستای تحول در حوزه تربیتی و آموزشی در حوزه آموزش و پرورش انجام می شود در تربیت افراد و تعیین سرنوشت آینده آنان تاثیرگذار است.

وی اظهار کرد: تحول در این حوزه با نگاه اداری و عادی ایجاد نمی شود و همه معلمان و فعالان این حوزه باید دغدغه تربیت انسان را داشته باشند و فراتر از وظیفه اداری اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار