موفقیت آموزش و پرورش در گرو حمایت سایر دستگاه‌ها و نهادهاست

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل اعلام کرد موفقیت آموزش و پرورش در گرو حمایت تمامی دستگاه‌ها و نهادهاست.

کد مطلب: ۱۲۶۱۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت آموزش و پرورش در گرو حمایت سایر دستگاه‌ها و نهادهاست

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل اظهار کرد: موفقیت آموزش و پرورش در ابعاد مختلف وابسته به این است که دیگر دستگاه ها و نهادها حمایت گسترده ای از دستگاه عظیم تعلیم و تربیت داشته باشند.

وی افزود: اگر مراکز تربیتی و آموزشی از جامعه حذف شود، بدون شک آن جامعه رو به افول خواهد رفت.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل تعلیم و تربیت، تمدن سازی، حفظ تمدن و ... از جمله عناوینی است که تفاوت های جوامع انسانی و غیرانسانی را مشخص می کنند.

قاسمیان با قدردانی از فعالیت ها و اقدامات آموزش و پرورش استان در دوران کرونا گفت: نباید به وضع موجود قانع باشیم، بلکه برای رسیدن به اهداف مطلوب همیشه در تلاش باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: برای اینکه آینده قابل قبولی برای کشور متصور شویم باید تلاش کنیم تا هیچ دانش آموزی از چرخه تعلیم و تربیت به دور نباشد و این میسر نخواهد بود مگر اینکه نگاه نرم افزاری داشته باشیم.

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به تاکیدات وزارت متبوع در راستای پیگیری و برگزاری مستمر جلسات و نیز اجرای عدالت آموزشی در سطح استان گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش به همراه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان بصورت مستمر برگزار می شود و مصوبات بصورت کامل اجرا می شود.

وی همچنین از برنامه ریزی حوزه های آموزش و پرورش استان برای اجرای عدالت آموزشی در مناطق محروم، روستایی و استثنایی خبر داد.

در این جلسه نرگس غفاریان، معاون آموزش ابتدایی و سید غلامحسین گنجی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گزارش مبسوطی در خصوص حوزه فعالیت خویش ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار