مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل:

کاستی‌های آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان برطرف می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت با اتمام دوران کرونا و با رویکرد رفع مشکلات آموزشی و تربیتی برنامه‌ریزی‌های دقیق با محوریت عدالت آموزشی و جهاد تربیتی در این استان عملیاتی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۵۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کاستی‌های آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان برطرف می‌شود

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با محوریت عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، اظهار کرد: با هماهنگی تمامی معاونت های آموزش و پرورش پروژه مهر با هدف بازگشایی مناسب مدارس در سال تحصیلی آینده مدنظر است تا بتوانیم در حوزه های مختلف با رفع ضعف ها و نقص ها تقویت نظام آموزشی و تربیتی را در حوزه اجرا شاهد باشیم.

وی افزود: افزایش مشارکت اجتماعی-تربیتی اولیا، معلمان، نهادهای دولتی و عمومی، مردمی، خیریه، غیردولتی برای ایجاد تحول در آموزش وپرورش مناطق هدف، از جمله برنامه های این قرارگاه جهادی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در گام نخست تخریب و بازسازی واحدهای آموزشی نا ایمن، حل مشکل کمبود فضای آموزشی در اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد، ساماندهی نیروی انسانی براساس عدالت آموزشی و تعیین ظرفیت های متناسب با نیاز نواحی و مناطق آموزش و پرورش هدفگذاری شده تا به تناسب خروجی نیرو ورودی منابع انسانی را شاهد باشیم.

به گفته صفری شناسایی نیازها و اولویت ها در مناطق هدف در حوزه نیروی انسانی، کلاس درس، ارتقای کیفیت فرآیند تعلیم و تربیت، تجهیزات اولیه آموزش و پرورش و ارائه برنامه سالیانه برای رفع نیازها و کمبودها از جمله وظایف قرارگاه جهادی است.

وی وضعیت کنکور و امتحانات پایه دوازدهم را از عناصر ارزیابی فعالیت های آموزشی در مدارس اعلام کرد و گفت: باید در این حوزه با برنامه ریزی دقیق اقدام کنیم تا نتایج مطلوب در امتحانات پایه دوازدهم و ارتقای جایگاه استان را در کنکور سراسری شاهد باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: جهادگران قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی تلاش خواهند کرد تا در سال تحصیلی آینده در کنار حل مشکلات و نارسائی ها به توسعه عادلانه امکانات تربیتی و ورزشی کمک کرده و شرایط مساعدی را برای تحصیل فرزندان این مرز و بوم فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار