مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

‌مدیران مدارس مجاز به اخذ قرارداد با تولیدکنندگان لباس مدارس نیستند

هرگونه وجه جهت نام‌نویسی دانش‌آموزان در مدارس دولتی ممنوع است

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد مدیران مدارس مجاز به اخذ قرارداد با تولیدکنندگان لباس مدارس نبوده و اولیاءمی‌توانند به صورت مستقیم لباس دانش‌آموزان خود را از واحدهای تولیدی خریداری کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
‌مدیران مدارس مجاز به اخذ قرارداد با تولیدکنندگان لباس مدارس نیستند

حسنعلی عزت خواه در اولین نشست ستاد ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی گفت: علاوه بر دانش آموزان پایه اول دبستان نام نویسی از پایه های هفتم و دهم نیز به صورت حضوری با حضور اولیاء و دانش آموزان در مدارس انجام و توسط مدیر آموزشگاه از طریق سامانه سیدا ثبت می شود.

وی افزود: جهت نام نویسی در میان پایه ها نیازی به حضور دانش آموزان و والدین نیست و ثبت نام بعد از اعلام نتایج امتحانات توسط مدیر آموزشگاه انجام می گیرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران مدارس مجاز به اخذ قرارداد با تولیدکنندگان لباس مدارس نبوده و اولیاء می توانند به صورت مستقیم لباس دانش آموزان خود را از واحدهای تولیدی خریداری کنند.

دبیر ستاد ثبت نام هم در این نشست گفت: دریافت هرگونه وجه جهت نام نویسی دانش آموزان در مدارس دولتی، نمونه و هئیت امنایی به جزء حق بیمه و قیمت کتاب ممنوع است.

قربانعلی شاهچراغی افزود: تیم های نظارتی در استان و مناطق 13 گانه آموزش وپرورش استان تشکیل و بر اجرای صحیح نام نویسی دانش آموزان در مدارس نظارت مستمر خواهد شد.

وی گفت: اولیاء می توانند انتقاد، پیشنهاد وشکایات خود را با شماره تلفن 07433222038 اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات آموزش وپرورش استان اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار