معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه یک:

دختران امروز، مادران فردا هستند و آسیب دیدن آنها باعث آسیب دیدن جامعه خواهد شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه یک در حاشیه برگزاری مراسم جشن روز دختر، از دختران امروز به عنوان مادران فردا نام برد و آسیب دیدن آنها را موجب آسیب دیدن جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۴۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دختران امروز، مادران فردا هستند و آسیب دیدن آنها باعث آسیب دیدن جامعه خواهد شد
همزمان با روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در منطقه یک، جشن روز دختر با حضور فاطمه سیدمومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، سیما سرخابی؛ مدیر سازمان دانش آموزی و کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مدیران و مسئولان هیئت مدیره شهرک محلاتی و معلمان، اولیا و دانش آموزان دبستان اندیشه سبز در سالن پدافند غیرعامل برگزار شد.
فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک در حاشیه این مراسم دختران امروز را مادران فردا نامید و گفت: تربیت فرزندان مقوله مهم و حساسی است و با توجه به روحیات لطیف دختران حفظ بهداشت روانی فرزندان دختر نیازمند تلاش بیشتر است. دختران امروز، مادران فردا هستند و برای داشتن نسلی پویا و سالم باید به مسائل امروز دختران بیشتر توجه کرد.
وی افزود: دختر مانند ریحانه و گلی لطیف است که در عین زیبایی و لطافت بسیار آسیب‌پذیر است و باید در نگهداری و تربیت او بیشتر دقت کرد؛ همان طور که گل نیاز به توجه بیشتری دارد دختر نیز نیاز به توجه بیشتری دارد. آسیب دیدن آنها باعث آسیب دیدن جامعه خواهد شد.
رویا تشکری؛ مدیر دبستان اندیشه سبز، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت:
مراسم جشن به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت و با هدف بزرگداشت این روز خجسته و روز ملی دختران و جهت آشنایی دختران با صفات و ویژگی های حضرت معصومه (س)، همچنین ایجاد نشاط و نمایش توانمندی های دانش آموزان اندیشه سبز برگزار شد.
وی با اشاره به جایگاه دختران در اسلام گفت: دختران در اسلام اهمیت ویژه‌ای دارند. پیامبر اکرم (ص) زمانی به پیامبری مبعوث شدند که دختران زنده به گور می‌شدند ولی پس از بعثت پیامبر رحمت و با تعالیم برگرفته از قرآن کم کم توانستند در جامعه مقام والای زن را نهادینه کنند.
گفتنی است؛ در این مراسم ۴٠٠ دانش آموز دختر برنامه های متنوعی اجرا کردند. در ابتدا همخوانی آیاتی از کلام الله مجید و در ادامه سرودهایی با مضامین حجاب، عفاف، امام زمان(عج) و.... را اجرا کردند که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار