فاطمه سید مومن:

ماه رمضان ماه استفاده ازفرصت‌ها است

تهران(پانا) - پویش «ماه مهربانی» با هدف آشنایی روزه‌اولی‌ها با فضیلت و احکام ماه مبارک رمضان با همت شهرداری شمیرانات و آموزش و پرورش منطقه یک درامامزاده قاسم بن الحسن(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ماه رمضان ماه استفاده ازفرصت‌ها است
روزه اولی های محله گلابدره و امامزاده قاسم با هماهنگی مدیران مدارس و با همت حمیدرضا حاجوی؛ شهردار شمیرانات و مجتبی عبدالهی؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری و حضور فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک در ایام لیالی قدر در امامزاده قاسم بن الحسن(ع) افطار کردند.
فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک در این مراسم با اشاره به اهمیت ایام با برکت ماه رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه فرصتهاست به همین خاطر ارزشمنداست.
وی خطاب به روزه اولی ها گفت: همان طورکه ما از پدر، مادر و مربیان خود به خاطر زحمات شان و کارهایی که برای ما انجام داده اند تشکر و قدرشناسی می کنیم باید از سن ۹ سالگی به بعد که خداوند مجوز ورود به میهمانی و حرف زدن در بارگاه الهی را برای شما صادر کرده در سر افطار و در نماز از تمام نعمت هایی که خدا به ما داده قدرشناسی کنیم.
در ادامه سید مومن با اشاره به چند نعمت کوچک خدادادی تصریح کرد:خدای مهربان گوشه پلک همه ما فنری قرار داده که اگر آن فنر نباشد پلک ما روی چشممان می افتاد. در دهان ما روزانه یک ونیم لیتر آب تولید می شود به اندازه یک بطری آب معدنی بزرگ؛ حالا اگر این آب بیشتر باشد از گوشه دهان ما سرازیر می شود و در صورت کمبود ترشح آن، دهان ما به قدری خشک می شود که نمی توانیم حرف بزنیم.
در پایان معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه با تبریک رسیدن به مرحله تکلیف گفت: همین خداوند مهربان و بخشنده که نعمت هایش غیر قابل شمارش است، فرصتی به ما داده تا از نعمت هایش تشکر کنیم. امیدوارم همه ما از لحظه لحظه ماه مبارک رمضان بهره ببریم.
گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم برنامه های جذاب و مسابقه نیز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار