مدیر آموزگاران برتر نیشابور تجلیل شدند

نیشابور (پانا) - آئین تجلیل از 131 مدیر آموزگاربرتر نیشابور و 13 راهبر فعال آموزشی در محل سالن همایش‌های جهاد دانشگاهی این شهرستان با هدف انگیزه بخشی و تبادل تجربیات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزگاران برتر نیشابور تجلیل شدند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، در این مراسم با تقدیر از حوزه معاونت آموزش ابتدایی به جهت تلاش های انجام شده و توفیقات فراوان کسب شده، گفت: تمام کائنات دنیا دارای فهم است و بر اساس آموزه های دینی و مبانی اعتقادی، خداوند تبارک و تعالی از روح خود بر کالبد آدمی دمید و این نهایت عشق و بزرگواری آفریننده هستی است برای بنده خود.

علیرضا کلیدری افزود: در این مسیر کسی نقش آفرین است که بتواند همانند شما مردان و زنان سخت کوش و پر تلاش در روستاهای دور و شرایط سخت با ابتکار و پشتکار مضاعف، عدالت آموزشی را به بهترین شیوه ممکن اجرا کند.

وی ادامه داد: انسان ها هویت خود را از جایی وام گرفته اند و ما معلمان اصالت خود را از بچه های که به آنها درس می دهیم قرض گرفته ایم. م ا و شما می توانیم بزرگوار باشیم و وقتی زمینه رشد و بالندگی یک دانش آموز را فراهم می کنیم هیچ گاه در نزد آن فرد فراموش نخواهیم شد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: شما باعث رشد دیگران هستید و همواره ماندگارید.

وی تاکید کرد: اجر کار شما را نمی توان با مسائل مادی عوض کرد. چ یزی که ما را در مسیر قرار داده است یقینا جز عشق و محبت نمی تواند باشد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور بیان کرد: برای شما بهترین ها را آرزو می کنم و در واقع این مراسم برآیند زحمات خود شما بوده است.

وی تصریح کرد: در ایام سخت کرونا شما مدیر آموزگاران با تمام سختی‌ها و دشواری ها همواره در کلاس درس حاضر شدید و هرگز آموزش را تعطیل نکردید.

ارائه گزارش فعالیت ها توسط معاونت آموزش ابتدایی و تجلیل از مدیر آموزگاران و راهبران آموزشی از اهم برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار