مدیر آموزش و‌پرورش رودهن:

ساخت مدارس بیشتر، موجب ارتقای سطح آموزش در کشور است

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و‌پرورش رودهن، ساخت مدارس بیشتر و با کیفیت‌تر را ، موجب بالارفتن سطح آموزشی در کشور با بازدهی بیشتر معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مدارس بیشتر، موجب ارتقای سطح آموزش در کشور است

به گزارش دفتر روابط عمومی آموزش و‌پرورش رودهن، در طی نشستی با حضور مسئولین بنیاد برکت و نوسازی، بنیاد برکت متعهد به ساخت دو مدرسه در رودهن شد. این نشست با پیگیری سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و رودهن و با حضور محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت، مهدی رضایی مهر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دماوند، مهندسان نوسازی، زهرا رستمی، رئیس آموزش و پرورش منطقه رودهن، فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه و زهرا طاولی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند در دفتر مدیرعامل بنیاد برکت برگزار شد.

در این نشست ضمن ارائه گزارش مدیران آموزش و پرورش از وضعیت مدارس و پروژه‌های عمرانی، بنیاد برکت متعهد به ساخت یک باب مدرسه سه کلاسه در روستای آردینه و یک باب مدرسه شش کلاسه در دهستان مهرآباد شد.

زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن، ضمن تشکر از این مساعدت و همکاری بیان کرد: توسعه و‌ بهسازی هرچه بهتر مدارس مسلما شرایط بهتر آموزشی و ارتقا و بالندگی بهتر دانش‌آموزان‌مان را به عنوان نسل آینده کشور، به دنبال خواهد داشت، ضمن اینکه این اقدامات بسیار خداپسندانه و متعهدانه انجام می‌شود و قطعا برای بانیان آن اجر معنوی در دنیا و آخرت خواهد داشت که در جهت رشد و آسایش آموزشی برای دانش‌آموزان گام‌های بزرگ و مناسبی برداشته و زمینه‌های آن را فراهم می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار