رییس اداره ورزش و‌ جوانان رودهن:

بزرگ‌ترین هدف مسئولین ورزشی هموار‌کردن مسیر موفقیت برای استعدادها است

رودهن(پانا) - ریئس اداره ورزش و‌جوانان رودهن در مراسم معارفه رییس هیئت هندبال رودهن، تلاش متعهدانه و‌ جدی در زمینه کشف استعدادهای ورزشی را خدمت به جامعه ورزشی در آینده معرفی کرد که مسیر موفقیت برای این استعدادها توسط مسئولین باید هموار و مهیا شود، در واقع بزرگ‌ترین هدف و‌ وظیفه مسئولین ورزشی، همین امر است.

کد مطلب: ۱۲۸۴۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بزرگ‌ترین هدف مسئولین ورزشی هموار‌کردن مسیر موفقیت برای استعدادها است

مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت هندبال بخش رودهن با حضور محمد سیفی، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش رودهن، علی همتی، سرپرست دفتر هیئت های ورزشی بخش رودهن، بهزاد حنیفی، سرپرست هیئت ورزش های همگانی بخش رودهن در اداره ورزش و جوانان بخش رودهن برگزار شد.

در این مراسم محمد سیفی، رئیس اداره ورزش و‌جوانان رودهن ضمن تشکر و تقدیر از زحمات چندین ساله ساسان شیرمحمدی در زمان تصدی ریاست هیئت هندبال رودهن، باحکمی از سوی محمد خادمی رئیس هیئت هندبال استان تهران، محمد صالح همتی را به عنوان رئیس هیئت هندبال بخش رودهن معرفی کرد و گفت: رشد و توسعه فعالیت‌های ورزشی در قالب هیئت‌های مختلف در منطقه نیازمند همت و عزم مشارکتی است تا شهروندان محترم رودهن در هر مقطع سنی امکان استفاده و بهره‌مندی از امکانات مختلف ورزشی در منطقه را داشته باشند ضمن اینکه فعالیت تخصصی این هیئت‌ها زمینه‌هایی لازم برای ارتقای فنی و گسترده هر کدام از رشته ها را نه تنها در منطقه بلکه باعث معرفی ورزشکاران مستعد به جامعه ورزشی کشور خواهد شد، بنابراین ضرورت دارد متعهدانه در این زمینه فعالیت کرد و پیگیر امور مربوط به هر رشته ورزشی در منطقه بود.

در ادامه این جلسه محمدصالح همتی که از فرهنگیان اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن نیز است، مطرح کرد: مسلما تمام تلاش لازم صورت خواهد پذیرفت که این رشته ورزشی در رودهن بخصوص در بین نوجوانان و جوانان رشد و توسعه یابد و از تمام ظرفیت‌های موجود در منطقه در راستای این توسعه استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسأله‌ای که در تحقق آن سعی و تلاش خواهد شد کشف استعدادها و بسترسازی لازم جهت شکوفا شدن این استعدادها در میادین بزرگ‌تر خواهد بود. هندبال رشته‌ای است که هیجان بسیاری ایجاد می‌کند و مسلما درصدد تمهیداتی با هماهنگی اداره ورزش و جوانان، خواهیم بود که با برگزاری مسابقات مختلف در زمینه این ورزش، بستر سرگرمی و تفریحی نیز برای شهروندان فراهم شود.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار