استاندار تهران:

حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها ملاک ارزیابی آنها است

تهران (پانا ) - استاندار تهران حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های استان تهران را یکی از ملاک‌های اصلی ارزیابی مدیران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها ملاک ارزیابی آنها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ نشست مشترک استاندار تهران با اعضای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان برگزار شد.

منصوری در این نشست اظهار داشت: حدود ۱۹ درصد جمعیت کشور در استان تهران ساکن هستند، به تعبیری از هر پنج نفر ایرانی یک نفر ساکن تهران است و متاسفانه متناسب این جامعه آماری و رشد جمعیت، برنامه ریزی علمی و دقیقی صورت نپذیرفته است .

وی ادامه به تشریح فرایند انتصابات اشاره کرد و گفت: در انتصاب فرمانداران و بخشداران در استان تهران با در نظر گرفتن مصالح استان حرکت کردیم و بسیاری از مدیران منصوب در استان تهران، از جوانان گام دومی انقلاب هستند.

استاندار تهران عنوان کرد: در مورد راه اندازی شبکه مستقل تلویزیونی برای استان تهران، چندین جلسه با رئیس سازمان صداوسیما داشتیم و مقرر شد با رویکردی نو ، شبکه پنج سیما به زودی با ساختاری جدید و‌ رویکرد استانی، تولید و پخش برنامه ها را در دستور کار قرار دهد .

منصوری سپس گفت: در راستای رفع مشکلات استان، حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی در شهرستان های استان تهران را با جدیت پیگیری می کنیم و یکی از شاخص های ارزیابی مدیران همین موضوع است؛ چرا که مدیر پشت میز نمی تواند امورات استان را پیگیری می کند.

وی تاکید کرد: در شش ماه تصدی به عنوان استاندار تهران، چندین جلسه در هیات دولت جهت ساماندهی لکه های صنعتی برگزار کردیم که در نتیجه به زودی تمامی لکه های صنعتی استان تهران ساماندهی می شوند.

استاندار تهران عنوان کرد: ضرورت موضوعاتی همچون صرفه جویی در مصرف آب و انرژی را میبایست صادقانه با مردم در میان بگذاریم، چراکه همواره مردم در این موارد با دولت همراهی کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار