مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱:

بهره‌مندی از نظریات نوجوانان و جوانان در اداره امور آموزشی و تربیتی امری ضروری است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در جلسه مشاوران جوان منطقه ۱۱، بهره‌مندی از نظریات نوجوانان و جوانان در اداره امور آموزشی و تربیتی را امری ضروری دانست و بر فعالیت مشاوران جوان در منطقه تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی از نظریات نوجوانان و جوانان در اداره امور آموزشی و تربیتی امری ضروری است

جلسه مشاوران جوان منطقه ۱۱ با حضور علی عزتی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه و حسین بختیاری؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از دانش آموزان منتخب مدارس منطقه ۱۱ برگزار شد.

در این جلسه حسین بختیاری؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱، مشاوران جوان را بازوان اجرایی مدیر منطقه معرفی کرد که می توانند به عنوان نماینده دانش آموزان نظرات دانش آموزان را به مدیر منطقه انعکاس دهند و با کمک فکری خود در زمینه مسائل و مشکلات دانش آموزان به مدیر منطقه راهکار ارائه دهند.

در ادامه علی عزتی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱، ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور دانش‌آموزان در این جلسه گفت: ما قصد داریم با همراهی و همکاری، دانش آموزان مدارس را اداره کنیم از این رو گفتمان های دانش آموزی ایجاد کردیم و جلسه مشاوران جوان را تشکیل داده ایم. زیرا ما باید از ظرفیت همه نخبگان منطقه به ویژه نوجوانان و جوانان استفاده کنیم.

وی افزود: همه مدیران مدارس و کارشناسان اداری باید مشاوران جوان داشته باشند و از دیدگاه‌های آن ها در اجرای برنامه‌های خود استفاده کنند. زیرا مشاوران جوان بازوان توانمند اجرایی مدیران هستند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ گفت: ما باید با بستر سازی در آموزش و پرورش، زمینه رشد و تعالی فرزندانمان را فراهم کنیم و در این مسیر باید از نظرات خود دانش آموزان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: برای همه مشاوران جوان در منطقه ابلاغ مشاور جوان صادر می‌شود و جلسات به صورت منظم و مداوم برگزار می شود تا تصمیم گیری های منطقه با نظر خود دانش آموزان باشد. زیرا نتیجه فعالیت‌های منطقه را باید دانش آموزان حس کنند.

در ادامه جلسه هر یک از دانش آموزان به معرفی خود پرداخته و نظرات، دیدگاه ها و دغدغه ها و مشکلات خود را پیرامون مسائل آموزشی و تربیتی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار