سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک در آیین تشیع و تدفین دو شهید گمنام دانش‌آموزی:

میثاق با شهدا، میثاق با آرمان و فرهنگ ناب محمدی(ص) است

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک در حاشیه آیین تشیع و تدفین شهدای گمنام دانش‌آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران، میثاق با شهدا را میثاق با آرمان و فرهنگ ناب محمدی (ص) دانست و این میثاق را عامل محرک برای فعالیت‌های جهادی سازنده در جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
میثاق با شهدا، میثاق با آرمان و فرهنگ ناب محمدی(ص) است
در آیین تشییع و تدفین شهدای گمنام دانش‌آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران محمدرضارسولی؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک، معاونین، کارشناسان، مدیران، فرهنگیان و دانش آموزان منطقه یک شرکت کردند.
محمدرضارسولی؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک در حاشیه آیین تدفین دو شهید گمنام دانش آموز که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق، با بیان اینکه آینده سازان این مرز و بوم، نسل دانش آموز و دانشجو هستند و آنها راه مهم و دشواری را در پیش دارند در گفت و گو با پانا اظهار کرد: شهدا چراغ راه و راهنما هستند. با عهد بستن با آنها می توان در بهترین مسیر قرار گرفت. با این ستاره ها می توان راه را پیدا کرد. میثاق با شهدا ،میثاق با آرمان و فرهنگ ناب محمدی (ص) است و این میثاق عامل محرک برای فعالیت های جهادی سازنده در جامعه می تواند باشد.
وی افزود: حضور پرشور دانش آموزان نشان دهنده روحیه و ظرفیت فرهنگی و هویت اسلامی آنها است. نقش تعهد مذهبی و هوش فرهنگی در شکل گیری ابعاد هویت دانش آموزان بسیار مهم است.
رسولی با اشاره به حضور پرشور دانش آموزان منطقه یک در این مراسم گفت: با حضور پرشور و پرامید دانش آموزان و تجدید میثاق آنها با آرمان های شهدا، امیدواری و موفقیت این نسل بسیار بیشتر از قبل خواهد شد و با ترویج فرهنگ و هویت ملی این راه ادامه خواهد داشت.
وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام و رزمندگان اسلام اعلام کرده و خاطرنشان کرد: امروز امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام و رزمندگان اسلام است و ما باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص بین دانش آموزان و فرهنگیان گام‌های موثری را برداریم.
سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک با اشاره به تلاش واهی دشمن برای محو کردن یاد و فرهنگ شهادت گفت: ما باید برای مقابله با این هجوم فرهنگی و معنوی یاد و راه شهدا را زنده نگه داریم؛ وصیت نامه و فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه زندگی قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار