حمیدرضا حاجی بابایی:

‌دانش، بینش و مهارت معلم موثرترین نیروی رشد‌دهنده جامعه است

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس معتقد است معلم مهم‌ترین رکن تعلیم و تربیت است و دانش، بینش، مهارت، معرفت و بصیرت معلم موثرترین نیروی رشد‌دهنده جامعه است و اجرایی‌کردن مفاد سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش را گامی در جهت تحقق تربیت نسل آینده با هویت ملی برای تمدن نوین اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۸۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
‌دانش، بینش و مهارت معلم موثرترین نیروی رشد‌دهنده جامعه است
آیین تکریم مقام شامخ معلم طی مراسمی با عنوان «معلمان عزیز، افسران پیشرفت کشور» با حضور حمیدرضا حاجی بابایی؛ رئیس کمیسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، محمدرضارسولی؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک، مجتبی ذاکریان؛ فرماندار شمیرانات، خانواده بزرگ آموزش و پرورش شمیرانات، جمعی ازمعتمدین، خیرین،علما، مقامات‌، مسؤلین کشوری، لشگری، اداری و... در مجموعه فرهنگی نشاط ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار شد.
حمیدرضا حاجی بابایی؛ رئیس کمیسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته مقام معلم اظهار کرد: معلم مهم‌ترین رکن تعلیم و تربیت است و دانش، بینش، مهارت، معرفت و بصیرت معلم موثرترین نیروی رشد دهنده جامعه به شمار می‌رود.
وی افزود: معلمان در سخت‌ترین شرایط همه‌گیری بیماری کرونا با مجاهدت‌های بی‌بدیل بدون اینکه آموزشی دیده یا از ابزار مورد نیاز آموزشی برخوردار باشند. آموزش و پرورش را تعطیل نکردند و گروهی از آنها با ایثار جان خود شهید راه خدمت و آموزش شدند.
حاجی بابایی ضمن تقدیر از تلاش معلمین در شرایط پساکرونایی تصریح کرد: با بازگشایی مدارس و از سرگیری آموزش‌های حضوری، امید و پویایی در جامعه جریان یافته است و بسیار مشهود است که حیات و نشاط جامعه وابسته به وجود معلمان نجیب این دیار است.
رئیس کمیسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش‌و پرورش اظهار کرد: باید با اهتمام به اجرایی کردن مفاد سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، بویژه در تربیت نسل آینده با هویت ملی برای تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم.
وی در ادامه خواستار حذف درس‌های بی فایده مدارس و رفع مشکلات معیشتی فرهنگیان عزیز شد.
دراین برنامه با ابتکاری نو؛ خیرمقدم به فرهیختگان حاضر در جلسه توسط یکی از اعضای شورای اداری شهرستان و فرماندهی سپاه جماران، سهیل گرشاسبی انجام شد.
وی ضمن قدردانی از خدمات بی مثال فرهنگیان عزیز به اهمیت تعلیم و تربیت اسلامی از نگاه مقام معظم رهبری پرداخت.
گفتنی است در این همایش ضمن تقدیر از خانواده معزز شهدای فرهنگی منطقه، جانبازان و ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت شهرستان شمیرانات و معلمان و مدیران نمونه استانی و منطقه ای در قالب جلوه‌های معلمی و الگوی شایستگی تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار