در جلسه شورای اداری استان تهران؛

مرتضوی: حدود ۵ هزار تخت بیمارستانی تا پایان سال در استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس‌جمهوری دولت قصد دارد تمام بیمارستان‌های نیمه تمام را تمام کند و پیش‌بینی آن است تا پایان سال حدود ۴ یا ۵ هزار تخت بیمارستانی در استان تهران به بهره‌برداری برسد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مرتضوی: حدود ۵ هزار تخت بیمارستانی تا پایان سال در استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد

صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در جلسه شورای اداری استان تهران، اظهار کرد: مصوبات سفر براساس مسأله‌شناسی هر استانی صورت می‌گیرد و قبل از سفر مسئولان در استانداری استان تهران و در ستاد حوزه معاونت اجرایی عمده مسائل استان تهران را شناسایی می‌کنند.

وی افزود: یافته‌ها حاکی از آن است که عمده‌ترین مسائل استان تهران بازمی‌گردد به حوزه حمل و نقل، ترافیک، محیط زیست، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، حوزه انرژی، کشاورزی و صنعت و مباحث فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی که متناسب با هر کدام از این عمده مسائل طرح‌ها و پروژه‌هایی دیده شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری گفت: با ۲۷ دستگاه اجرایی توافقاتی انجام شده است و اولویت اول توافقات حسب دستور رییس‌جمهور اتمام پروژه‌های نیمه تمام است که در این راستا در حوزه زیر بنایی ۳۵ طرح و حوزه صنعت و معدن ۴ طرح دیده شده است در حوزه فرهنگی و آموزشی و ورزشی ۳۳ طرح تهیه شده است در حوزه آسیب‌های اجتماعی ۳۰ طرح وجود دارد و همچنین در حوزه بهداشت و درمان از عمده ترین نیازهای استان تهران پروژه های نیمه تمام و بیمارستان های بالای ۵۰۰ تختخواب چندین سال شروع شده است که هنوز تکمیل نشده است و دولت قصد دارد تمام بیمارستان‌های نیمه تمام را تمام کند و پیش‌بینی آن است تا پایان سال حدود ۴ یا ۵ هزار تخت بیمارستانی در استان تهران به بهره‌برداری برسد.

مرتضوی تصریح کرد: در حوزه کشاورزی حدود ۱۱ طرح و در حوزه اشتغال ۹ طرح که چیزی بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان دیده شده است.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت بیان کرد: ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ازدواج جوانان در سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری گفت: جلسات سفرهای استانی حین سفر و بعد از سفر انجام می‌شود و چنانچه طرحی با پیشرفت ۵۰ درصد از قلم دولت افتاده باشد به مصوبات استانی اضافه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار