مائده عسگری*

پانا، بستری مناسب و شایسته برای رشد دانش‌آموزان است

خبرگزاری پانا بستر مناسبی برای شناسایی دانش‌آموزان توانمند و علاقمند به خبرنگاری و افزایش مهارت‌های آنان محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پانا، بستری مناسب و شایسته برای رشد دانش‌آموزان است

به نظرم می رسد هرگونه فعالیت رسانه ای نیازمند یک سری اطلاعات و مهارت های فردی و اجتماعی است. مثلا اگر کسی بخواهد شرایط یک خبرنگار خوب را داشته باشد باید بداند که توانایی هایش در زمینه بیان، نوشتن، ارتباط گیری با جامعه و کار با دستگاه ها و ... در چه حد است.

اگر نوجوان دانش آموزی از حداقل این توانمندی ها برخوردار باشد می تواند با شرکت در دوره های مربوطه، توانایی خودش را افزایش دهد.

برای ما که در ردیف سنی دانش آموز قرار داریم، خبرگزاری پانا بهترین موقعیت است برای اینکه با پشتوانه پدرومادر و مدرسه و آموزش و پرورش در فضایی سالم رشد کنیم و مهارت های خودمان را روزبه روز بیشتر کنیم و کار رسانه را در همین آموزش و پرورش و یا سطوح دیگر دنبال کنیم.

به طور کلی می توان گفت پانا به عنوان بستری مناسب برای ارتباط مردم با مسئولان بخصوص در حوزه آموزش و پرورش است و موجب شده تا دانش آموزان خبرنگار در زمینه مهارت های نوشتاری، کلامی، رسانه ای و ارتباطی و بخصوص افزایش اعتماد به نفس ورزیده شده و به سبب افزایش ارتباطاتشان، به عنوان شخصیتی برگزیده در جمع خانواده و محیط خود معرفی و اثرگذار شوند و این موضوع بخصوص در مورد نگارنده به اثبات رسیده است.

طبیعتا کسانی که مهارت خبرنگاری را با عشق و علاقه در کنار درس خود پیگیری می کنند، موفق تر هستند و بویژه به عنوان یکی از راه های درآمد آنان در آینده محسوب می شود.

خبرگزاری پانا از یک‌سو با نسل جوان و نوجوان که فطرت پاک و روحیه بانشاط و ذهنی آرمانگرا دارند و از سوی دیگر با مفهوم ارزشمند و معنوی تعلیم و تربیت، روبروست و نقش بسیار مهمی در تکامل روحی و اخلاقی دانش آموز خبرنگاران خواهد داشت.

از این روست که با افتخار تمام، پنجم خرداد سالروز 20 سالگی پانا را گرامی می‌داریم و بر حضورمان در این خبرگزاری بر خود می بالیم.

دانش آموز خبرنگار*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار