معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۲:

طرح «امین»، نقش مؤثری در پیشبرد اهداف تربیتی مدارس ایفا کرده‌ است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۲ معتقد است مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌های ارائه شده در قالب طرح «امین»، نقش مهم و مؤثری در پیشبرد اهداف تربیتی مدارس منتخب این منطقه ایفا کرده است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح «امین»، نقش مؤثری در پیشبرد اهداف تربیتی مدارس ایفا کرده‌ است

محمّد خزایی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۲، در نشست هم اندیشی با مبلغان مذهبی طرح «امین» آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران گفت: یکی از موفق ترین الگوهای پاسخ به شبهات و ارائه راهکارهای مؤمنانه به دانش آموزان برای حل بخش قابل توجهی از مسائل عقیدی و مذهبی‌شان، حضور و فعالیت مستقیم روحانیون در مدارس است.

وی در ادامه گفت: با اجرای طرح امین در مدارس منتخب منطقه ۱۲ تهران و تقویت محتوای برنامه‌های تربیتی و فرهنگی، میزان شور و اشتیاق دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی و معنوی گروهی نظیر نماز جماعت و برپایی هیئت های مذهبی، افزایش محسوسی نسبت به گذشته دارد.

به گفته خزایی، امسال با جذب و فعالیت ۱۶ نفر از مبلغان مذهبی، ۲۰ مدرسه دخترانه و پسرانه منطقه ۱۲ تهران در مقاطع ابتدایی و متوسطه تحت پوشش طرح امین قرار گرفت.

طرح «امین»؛ طرحی است که به موجب آن، روحانیون واجد شرایط می‌بایست، دست کم دو روز کاری در هفته را، در مدارس منتخب حاضر شوند و ضمن آسیب شناسی در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی، در تعامل با دانش آموزان، کیفیت اجرای برنامه‌ های معنوی و مذهبی را تقویت کنند.

دانش آموز خبرنگار؛ امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار