تقدیر از رابط خبرگزاری پانا توسط مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا) - در آیینی توسط مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناس ارزیابی عملکرد و کارشناس بهداشت سلامت اداره آموزش و پرورش از رابط خبرگزاری پانا شهرستان تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از رابط خبرگزاری پانا توسط مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در مراسمی با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس ارزیابی عملکرد و کارشناسی بهداشت و سلامت در دفتر مدیریت این اداره از رابط خبرگزاری پانا شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

احمدرضا کرایی ضمن تشکر از زحمات رابط خبرگزاری پانا رخسانا شمسی زاده اظهار کرد: در اداره آموزش و پرورش شهرستان و در واحدهای مختلف تلاش و فعالیت های زیادی انجام می‌شود، اما آنچه باعث بهتر دیده شدن فعالیت در سطوح مختلف می‌شود، انعکاس اخبار و ارائه گزارش آنها است.

وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان امیدیه توسط رابط خبرگزاری پانا و دانش آموزان خبرنگار انعکاس اخبار و بازخورد از منابع مختلف و تلاش مضاعف در جهت بهتر انجام شدن فعالیت‌های هر واحد را انجام می دهند.

کرایی با تاکید بر تربیت دانش آموزان در این زمینه بیان کرد: در حوزه خبرگزاری پانا کارهای آموزش و پرورش در شرایطی قرار می گیرند که در این بستر تربیت یافته و شخصیت زندگی آنها شکل می‌گیرد.

در ادامه حاتم شریفات، معاونت پرورشی و تربیت بدنی ضمن تشکر از زحمات رخسانا شمسی زاده رابط خبرگزاری پانا و تبریک به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری پانا افزود: اصولا هر چیزی که ارزش بیشتری داشته باشد باید بیشتر از آن صیانت کرد.

شریفات گفت: رابط خبرگزاری پانا طی این چند سال با برگزاری دوره های مختلف و آموزش دادن خبرنگاران و عکاسان توانسته است در سطح کشور، استان و شهرستان در زمینه‌های (فرهنگی، پرورشی، آموزشی، اجتماعی و ورزشی) موفق عمل کند.

وی در پایان عنوان کرد: خبرگزاری پانا برای ما بسیار حائز اهمیت است و این واحد خبر دانش آموزی برای ما که در جهت انعکاس اخبار فعالیت های مستمر و درخشانی را انجام می دهد، آینده‌ای بسیار امیدوار کننده‌ای و درخشانی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار