افتتاح کلاس‌های تابستانه دارالقرآن امام علی (ع) در امیدیه

امیدیه (پانا) - مراسم افتتاحیه کلاس‌های تابستانه دارالقرآن امام علی (ع) با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی، مسئول دارالقرآن امام علی، جمعی از مربیان پرورشی مدارس، دانش آموزان و اولیا آنها با اجرای شاد عمو جمعه و سرود سلام فرمانده در مرکز دارالقرآن امام علی( ع) آموزش و پرورش امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح کلاس‌های تابستانه دارالقرآن امام علی (ع) در امیدیه

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش امیدیه از افتتاح کلاس‌های تابستانی دارالقرآن خبر داد.

حاتم شریفات، معاونت پرورشی و تربیت بدنی امیدیه، در گفت و گو با پانا ضمن تشکر از حضور فعال و علاقمندانه دانش آموزان و مشارکت مسئولانه اولیا و اهتمام مدیر دارالقرآن امام علی (ع) امیدیه بر اهمیت و ارزش قرآن و کلاس های قرآنی و مخصوصاً یادگیری و عمل به مفاهیم و آموزه های قرآنی در کنار آموزش قرائت و حفظ آن تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: «دانش آموزان باید به بهترین شکل ممکن اوقات فراغتشان پر شود و قرآن بهترین هدیه الهی برای دانش آموزان ما است.»

مریم حسن زائری، مدیر دارالقرآن امام علی(ع) در ادامه ضمن تشریح فعالیت های این مرکز گفت: «از جمله فعالیت‌های دارالقرآن امام علی (ع) حضور در مدارس و شناسایی دانش آموزان مستعد قرآنی و آموزش آنها توسط مربیان و کارشناسان دارالقرآن و برگزاری جلسات پیگیری در این خصوص است.»

مدیر دارالقرآن امام علی(ع) افزود: «در این مرکز برگزاری مرحله مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در سطح شهرستان انجام می‌شود. همچنین به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان آماده سازی آنها برای حضور در مسابقات استانی بخش دیگری از فعالیت‌های این مرکز است و هر ساله تجلیلی از دانش آموزان برتر قرآنی انجام می شود.

وی در پایان با اشاره به شروع فعالیت تابستانه گفت: برنامه ریزی این کلاس ها به شکلی است که محیط این فعالیت ها همراه با شادی و نشاط مضاعف باشد تا دانش آموزان بتوانند به خوبی از اوقات فراغت خود بهره ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار