مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

جایگاه معلم را در جامعه ارتقا ببخشیم

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت جایگاه معلم باید برای مردم شناسانده شود تا ارزش معلم در جامعه حفظ شود. اگر قرار است جامعه‌ای نجات پیدا کند، باید نگرش جامعه نسبت به آموزش و پرورش تغییر یابد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه معلم را در جامعه ارتقا ببخشیم

به گزارش اداره آموزش و پرورش مشگین شهر، کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد:برنامه های آموزشی و پرورشی باید بازمهندسی و بازبینی شود تا پوشش تحصیلی صد در صدی اتفاق بیافتد و افراد بازمانده از تحصیل جذب شوند.

وی به فضاهای آموزشی منطقه اشاره کرد و افزود: توجه ویژه ای به فضاهای آموزشی سطح شهر مشگین شهر داریم و لازم است از ساخت و سازهای بی رویه آموزش و پرورش در روستاها جلوگیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یکی از دیدگاه های آموزش وپرورش را ارتقای جایگاه ائمه جمعه دانست و گفت: نقش روحانیت در آموزش و پرورش نقشی مهم است و برخی از برنامه های دانش آموزان باید در مساجد و مصلی شهرستان انجام شود.

وی تصریح کرد: از وظایف آموزش و پرورش در بعد تربیتی، توجه به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانش آموزان است.

قربان پناهی، مدیر آموزش و پرورش مشگین شهر هم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش شهرستان گفت: با استفاده ازمنویات مقام معظم رهبری و نکته نظرات و راهنمایی های مدیر کل آموزش وپرورش استان، تمام رسالت‌های آموزشی و پرورشی و فرهنگی را به سرانجام خواهیم رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار