مشارکت 390 دانش آموزان پایه اول منطقه کشاورز در جشن الفبا

ارومیه(پانا)- سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه کشاورز گفت: جشن الفبا با حضور 390 دانش آموزان پایه اول در منطقه کشاورز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 390 دانش آموزان پایه اول منطقه کشاورز در جشن الفبا

نورالدین اشجعیان در حاشیه برگزاری جشن الفبای دانش اموزی در گفت و گو با خبرنگار پانا افزود: در راستای تکمیل فعالیت های آموزشی فرهنگی در چرخه آموزش، مراسم «جشن الفبا» با حضور نمادین دانش آموزان کلاس اول دبستان های مدارس "سیزده آبان و اتحاد اسلامی منطقه کشاورز برگزارشد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه کشاورز گفت: اهمیت مقطع ابتدایی به ویژه پایه اول و نقش محوری آموزگاران کلاس اول برای ادامه راه تحصیلی دانش آموزان با اهمیت است .

وی در ادامه اظهار کرد: امسال در ۴۰مدرسه با ۳۹۰دانش آموز در آخر سال تحصیلی جشن الفبا با همت مدیران و آموزگاران مقطع ابتدایی برگزار شد که با استقبال خوبی مواجه شد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه کشاورز افزود: از جمله اهداف دوره مهم آموزش ابتدایی می‌توان به پرورش قوای جسمانی کودک، پرورش استعدادهای کودک و کمک به رشد خلاقیت او، پرورش فضائل دینی و اخلاقی، ایجاد مهارت‌های اساسی خواندن و نوشتن، آموزش نکات بهداشتی در خانه و مدرسه، آماده کردن کودک برای تحصیلات بالاتر، آشنایی کودک با زندگی اجتماعی خارج از خانواده اشاره کرد.

منطقه کشاورز از مناطق آموزشی جنوب آذربایجان غربی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار