معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

اهدای مجوز وزارتی به مرکز مشاوره آموزش و پرورش ملارد

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از اهدا مجوز وزارتی درجه دو به مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مدرسه و مدیر آموزش و پرورش این منطقه با هدف ارائه بهتر خدمات به دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اهدای مجوز وزارتی به مرکز مشاوره آموزش و پرورش ملارد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری مراسم اهدا مجوز وزارتی درجه دو مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مدرسه توسط نرگس‌خاتون شاکری، رییس مرکز مشاوره شهرستان‌های استان تهران به طیب رضایی‌فر، مدیر اداره آموزش و پرورش ملارد خبر داد.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش ملارد بیان کرد: با توجه به دوری دو ساله دانش‌آموزان و فرهنگیان از آموزش حضوری و مواجهه با آسیب‌های مختلف فردی و اجتماعی در آنها ضرورت کار مضاعف مشاوران بیش از پیش مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان و اولیاء اجرای دوره‌های هدفمند توانمندسازی مورد انتظار است.

براساس این مجوز و با توجه به بخشنامه نظام جامع مشاوره و راهنمایی از سال تحصیلی بعد، به مرکز یک مدیر، یک مسئول مرکز و یک خدمتگزار تعلق می‌گیرد و ساعات تخصیصی به مرکز مشاوره از ۲۱۹ساعت نیروی موظف به حدود ۴۰۰ساعت افزایش می‌یابد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار