سرپرست آموزش و پرورش ملارد:

ضرورت اشاعه فرهنگ شهادت در سیاست‌های کلان آموزش و پرورش

ملارد(پانا)- سرپرست آموزش و پرورش ملارد در مراسم میثاق با شهدا و در جمع همکاران اداری در گلزار شهدا گفت ضروری است که اشاعه فرهنگ شهید و شهادت و اعتلای آن در ردیف سیاست‌های کلان آموزش و پرورش باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اشاعه فرهنگ شهادت در سیاست‌های کلان آموزش و پرورش

سعید تیموری‌راد، سرپرست آموزش و پرورش ملارد در گلزار شهدا، ضمن قدردانی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی مربوط به شهدا و نگاه فرهنگی ویژه‌ به شهیدان دفاع مقدس بیان کرد: نکته بسیار مهمی که در سن تحول بنیادین آموزش و پرورش ذکر شده این است که آشنایی با سیره عملی شهدا و ادای احترام به آن‌ها توسط دانش‌آموزان جزو برنامه‌ها و راهکارهای تربیتی آموزش و پرورش باشد.

وی ادامه داد: لازم است فرهنگ شهید و شهادت و اعتلای آن درردیف سیاست‌های کلان ما در مجموعه آموزش و پرورش باشد.

تیموری افزود: نزدیکی به شهدا بسیار ارزشمند است و امیدواریم توفیق این را داشته باشیم که شرمنده شهدا نباشیم و با رویکرد جهادی و انقلابی و تفکر ناب اسلامی و انقلابی وظایف محوله را به بهترین شکل انجام دهیم.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد گفت: شایسته است همه فرهنگیان هم‌صدا، یک‌دل و با کمک یکدیگر برنامه‌ها و اهداف مندرج در اسناد بالادستی سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب و ابلاغ سیاست‌های تحولی آموزش و پرورش از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۲ را به عنوان سرباز این حوزه پیش ببریم و اهداف والای آموزش و پرورش را با همین نگاه محقق سازیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار