جنگ اقتصادی بسیار بزرگتر و پیچیده‌تر از جنگ نظامی است.

میاندورود(پانا) - نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جمع شوراها و دهیاران شهرستان با اشاره به قرارگیری ایران در میدان جنگ اقتصادی، اظهار کرد جنگ اقتصادی بزرگتر و پیچیده‌تر از جنگ نظامی است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جنگ اقتصادی بسیار بزرگتر و پیچیده‌تر از جنگ نظامی است.

منصورعلی زارعی اظهار کرد: رهبری عملکرد دولت را در جنگ اقتصادی مورد تایید قرار دادند و ما نیز باید این مسیر تحولی که آغاز شد را جلو ببریم.

وی افزود: بزرگترین موضوع در این نبرد بزرگ استفاده از ظرفیت های داخلی و پای کار و در میدان بودن همه مسئولان است.

زارعی خاطرنشان کرد: مردم در این جنگ اقتصادی با صبر خود در تلاش هستند و کمک می کنند و اگر ما مسئولان صداقت داشته باشیم مردم نیز به کمک و حمایت خود ادامه خواهند داد.

وی با اشاره با اجرای ساماندهی ارز ترجیحی از سوی دولت، بیان کرد: دولت در سال ۴۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه در این زمینه می داد که حداقل ۳۰ درصد آن به انحراف می رفت و کسانی که سرمایه بیشتری داشتند از این یارانه بیشتر سود می بردند و با این اقدام دولت قرار است این یارانه به سمت تولید برود.

وی اضافه کرد: در مورد ارز ترجیحی از دولت تضمین گرفتیم که قدرت خرید مردم نباید کاهش پیدا کند، قطعا دشمن هم تلاش می کند که کار را به انحراف بکشاند و به نتیجه مطلوب نرسیم.

زارعی با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان میاندورود، گفت: شوراها و دهیاران در خط مقدم استفاده از این ظرفیت ها قرار دارند، آنچه مهم است چگونگی استفاده از ظرفیت های مردم شهرستان است.

وی در پایان تاکید کرد: مهمترین موضوعی که در سال جاری باید به آن توجه شود شعار سال یعنی تولید است و تولید از ظرفیت های موجود حاصل می شود. اگر بتوانیم سرمایه گذاری را بالا ببریم، اشتغال و درآمد افزایش پیدا می کند بنابراین هرجا امکان ایجاد حتی یک شغل و سرمایه گذاری وجود دارد باید ورود کرده و آن را ایجاد کنیم.

خبرنگار: امیرعلی عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار