شهرستان راور با ۶۳۹ داوطلب در کنکور ۱۴۰۰ رتبه اول استان را کسب کرده است

کرمان(پانا) - مدیر آموزش وپرورش شهرستن راور اعلام کرد پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ رتبه اول استان را در مجموع ( رشته های با آزمون و با سوابق تحصیلی ) به خود اختصاص دادند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان راور با ۶۳۹ داوطلب در کنکور ۱۴۰۰  رتبه اول استان را کسب کرده است

غلامرضا محمودی، در تشریح این خبر افزود: دانش آموزان راوری شرکت کننده در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در رشته های گروه ریاضی رتبه 14، رشته های گروه تجربی رتبه 7، رشته های گروه انسانی رتبه 6، رشته های گروه هنر رتبه 7 و رشته های گروه زبان رتبه 1 را کسب کردند.

محمودی اضافه کرد: در مجموع رشته های با آزمون، رتبه کل 8 و در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی رتبه 3 و در مجموع همه رشته ها (رشته های با آزمون و رشته های با سوابق تحصیلی) یعنی کل قبولی های کنکور سراسری ۱۴۰۰ شهرستان راور، رتبه اول را بدست آورده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور گفت: در این میان شهرستان راور با تعداد ۶۳۹ داوطلب (مرد و زن) در کنکور ۱۴۰۰ با پذیرش تعداد ۲۴۰ نفر (مرد و زن در رشته های با آزمون و رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) و درصد قبولی کل ۳۷.۵۶ رتبه اول استان را کسب کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور کسب رتبه اول کنکور سراسری ۱۴۰۰ در استان را مرهون تلاش دانش آموزان، مدیران، معاونین و همه ی دست اندر کاران حوزه تعلیم و تربیت دانست و از همه تلاشگران این حوزه قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار