کسب رتبه 18 کنکور ریاضی توسط دانش‌آموز‌خبرنگار پانا‌

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به‌مناسبت کسب رتبه 18 کنکور ریاضی توسط دانش‌آموز محمدرضا عارفان، عضو مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه 18 کنکور ریاضی توسط دانش‌آموز‌خبرنگار پانا‌

متن پیام تبریک اکبر رحمتی به شرح زیر است:

دستاورد بزرگ آموزش و پرورش استان اصفهان در کنکور و کسب رتبه 18 کنکور علوم ریاضی، توسط دانش‌آموز محمدرضا عارفیان دانش‌آموز عضو مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا استان اصفهان که در مدرسه حضرت باقرالعلوم منطقه امامزاده تحصیل می‌کند، موجب افتخار و سربلندی استان شد.

اینجانب کسب این موفقیت بزرگ را در گام نخست به این فرزند ساعی و اولیای ایشان و سپس به همه همکاران و معلمان عزیز به ویژه همکارانم در اداره آموزش‌وپرورش منطقه امامزاده تبریک ویژه می‌گویم.

آموزش و پرورش استان به همت معلمان، آموزگاران و همکاران صف و ستاد همواره در بسیاری زمینه‌ها در کسب رتبه‌های برتر درخشش داشته است.

اینجانب ضمن قدردانی از حمایت خانواده‌ها در این شرایط خاص و تشکر ویژه از معلمان و مدیرانی که در کسب این دستاورد هر کدام به سهم خود اثرگذار بودند، آرزو دارم این پسر پرتلاش عضو مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا استان اصفهان در تمامی مراحل زندگی و طی مدارج علمی موفق و پیروز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار