ابلاغ مصوبات پنجاه و نهمین نشست هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار

تهران (پانا) - مصوبات پنجاه و نهمین نشست هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار در خصوص مجوز های وزارت نیرو، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت اجرا ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ مصوبات پنجاه و نهمین نشست هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار در جلسه مورخ ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ به استناد قانون اصلاح مواد ۱ و ۷ قانون اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن مصوب ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹، در خصوص موارد ذیل اتخاذ تصمیم نمود:

الف) وزارت نیرو

۱) نوزده عنوان مجوز وزارت نیرو و سازمانهای تابع آن به همراه شرایط، مدارک و هزینه های صدور آنها مطابق فهرست ذیل به تصویب رسید. دبیرخانه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مکلف است پس از انجام هماهنگی های لازم با وزارت نیرو و سازمانهای تابع آن، راهنمای دریافت مجوزها را در درگاه ملی مجوزهای کشور در دسترس عموم قرار دهد.

۲) وزارت نیرو مکلف است، درگاه تخصصی مجوزهای مربوطه را تشکیل داده و به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل و مجوزهای مذکور را بصورت بر خط صادر نماید.

۳) سایر مصوبات هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار در باره مجوزهای کسب و کارهای مربوط به این دستگاه در سال های گذشته، لغو می شود و فهرست مجوزهای پیوست جایگزین آنها خواهد بود.

۱۰ عنوان مجوز مربوط به معاونت برق و انرژی

۱. پروانه احداث مولدهای مقیاس کوچک

۲. پروانه بهره برداری برای نیروگاههای متصل به شبکه پایین تر از ۴۳ کیلوولت (مولدهای مقیاس کوچک)

۳. پروانه احداث نیروگاه برق

۴. پروانه بهره برداری (برای تولید برق)

۵. پروانه صلاحیت بهره برداری و نگهداری از نیروگاه (O & M)

۶. پروانه توزیع برق

۷ . پروانه خرده فروشی برق

۸. پروانه انتقال نیروی برق

۹. پروانه صادرات و واردات برق

۱۰. پروانه مرکز توسعه مولدهای مقیاس کوچک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار