برگزاری جشن الفبا در مدارس ایلام

ایلام (پانا) - جشن الفبا در دبستان معاد شهر ایلام همزمان با آخرین روز مدرسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن الفبا در مدارس ایلام

مریم محمدی، مدیر دبستان معاد گفت: کلاس اول ابتدایی به عنوان ماندگارترین سال تحصیلی در ذهن دانش آموزان می‌ماند و هدف از برگزاری این جشن آموزش شکرگزاری و ستایش خداوند در اهدا‌‌‌ء نعمت های بیشمارش به خصوص علم و دانش به عنوان وسیله ای ارتباطی به انسان است.

محمدی ادامه داد: هدف اصلی ما ماندگار شدن این سال و جشن باشکوه در اندیشه دانش آموزان است، زیرا خاطرات اول ابتدایی هیچ گاه فراموش شدنی نیست و برای مدت طولانی در دفتر افکار وی ثبت و ضبط می شود.

وی اظهار کرد: این برنامه با حضور ۴۰ دانش آموز کلاس اولی همراه با معلمان و والدین آنها از دو کلاس ۲۰ نفره با رعایت پروتکل های بهداشتی در دبستان معاد برگزار شد.

همچنین در ادامه این مراسم شیرین موسوی، معلم پایه اول آموزشگاه گفت: امروز در بین دانش آموزان کلاس اولی شور و هیجان فراوانی وجود دارد زیرا می‌توانند بنویسند و بخوانند.
موسوی افزود: در این جشن دانش آموزان دلنوشته هایی برای معلمان و والدین خود آماده کردند که نشان از هیجان آنها در این روز باشکوه برای کلاس اولی ها بود.

وی اظهار کرد: سعی کردیم این جشن را با یاری خداوند و کادر دبستان طوری برگزار کنیم که در آخرین روز مدرسه و باسواد شدنشان خاطره خوبی از ما به یاد بسپارند.

دانش آموز خبرنگاران : نگار پیری نیا و هانا یعقوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار