نخستین نمایشگاه «بازی، سازه و مهارت» در قم آغاز به کار کرد

قم (پانا) - نخستین نمایشگاه استانی «بازی، سازه و مهارت» به همت معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در مدرسه شاهد سرافرازان جانباز ناحیه چهار آموزش و پرورش قم آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نخستین نمایشگاه «بازی، سازه و مهارت» در قم آغاز به کار کرد

مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه استانی «بازی، سازه و مهارت» با حضور روسای ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش قم در مدرسه ابتدایی شاهد سرافرازان جانباز ناحیه چهار آموزش و پرورش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، «سید علی محمدی» مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار طی سخنانی نقش معلم را در پیشبرد اهداف آموزشی بر اساس اسناد بالادستی بخصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار داد.

در ادامه، مریم السادات پناهنده، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به چرایی برگزاری نمایشگاه بازی، سازه و مهارت، عنوان کرد: «این نمایشگاه، در نوع خود نخستین نمایشگاهی است که برگزار می شود و ان شاءالله آغازی بر ایجاد خلاقیت و نوآوری در آموزش از سوی معلمان مقطع ابتدایی باشد.»

وی افزود: «برپایی چنین نمایشگاه هایی بخصوص برای معلمان جوان، از ضروریات است و آموزش ابتدایی برای برگزاری کارگاه هایی به منظور ترویج خلاقیت و ایجاد شور و نشاط علمی در مدارس ابتدایی سطح استان اعلام آمادگی می کند.»

در این مراسم، دانش آموز زینب معصومه مهر، حافظ کل قرآن کریم به اجرای برنامه حفظ پرداخت و گروه سرود آوای فرهنگ از مدرسه فرهنگ ناحیه یک نیز سرودی را اجرا کردند.

در پایان، نخستین نمایشگاه استانی «بازی، سازه و مهارت» شامل دست سازه های معلمان ابتدای نواحی چهارگانه آموزش و پرورش و شهرستان های کهک، جعفرآباد و منطقه خلجستان افتتاح شد.

نمایشگاه فوق تا فردا چهارشنبه از ساعت 8 تا 18 در سالن ورزشی مدرسه شاهد سرافرازان جانباز به آدرس بلوار شهید کریمی، خیابان شهید حقانی، خیابان ایثار، کوچه 12 آماده بازدید دانش آموزان، معلمان و خانواده ها می باشد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار