رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد عنوان کرد

آموزش رسانه‌ها اولویت اول سازمان بسیج رسانه استان یزد در سال ۱۴۰۱

یزد (پانا) - رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در نشست تشریح برنامه و بودجه سال 1401 این سازمان، از آموزش رسانه‌ها بعنوان اولویت اول خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش رسانه‌ها اولویت اول سازمان بسیج رسانه استان یزد در سال ۱۴۰۱

علی‌محمد پارسائیان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در نشست تشریح برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ سازمان بسیج رسانه و سازمان بسیج هنرمندان استان یزد به حرکت پرشورتر این دو سازمان اشاره کرد و گفت: برنامه های این دو سازمان در سه بخش سازمان، دفتر و یا کانون و مشترک تقسیم شده اند که امیدوارم کلیه برنامه ها با وحدت رویه و به شکل مطلوبی انجام گیرد.

پارسائیان به برنامه های عمومی این سازمان اشاره کرد و تصریح داشت: جذب، سازماندهی و آموزش از اصلی ترین و مهم ترین برنامه های سازمان بسیج رسانه در سال ۱۴۰۱ خواهد بود و بی شک آموزش و توانمندسازی رسانه ها را در اولویت اول خود، مد نظر داریم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد به به‌روزرسانی این سازمان نیز اشاره کرد و افزود: شورای دفاتر و کانون‌ها و همچنین هیئت‌های اندیشه‌ورز نیازمند ایجاد و گاهاً به‌روزرسانی است تا بتواند به نحو مطلوب ایفای نقش نماید.

وی در پایان با اشاره به استمرار مسئولیت خود در سازمان بسیج رسانه و سازمان بسیج هنرمندان به صورت مشترک، اظهار داشت: این فرصت مطلوبی است تا پیوند بیش از پیش رسانه و هنر را داشته باشیم و قطعاً در این مسیر نیز یاریگر فعالان رسانه و هنر خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار