رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد:

نگاه فراجناحی و فراحزبی در بسیج رسانه حاکم باشد

جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای اولین بار در استان یزد در حال برگزاری است

بافق (پانا) - رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه شهرستان، حاکمیت نگاه فراجناحی و فراحزبی در بسیج رسانه را خواستار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نگاه فراجناحی و فراحزبی در بسیج رسانه حاکم باشد

سرهنگ علی‌محمد پارسائیان به نقش برجسته حضرت زینب(س) در پیام رسانی مکتب عاشورا اشاره و خاطرنشان کرد: این رسالت نمونه بارزی از آگاه سازی جامعه است؛ اگر اطلاع رسانی نمی شد رویداد مهم کربلا در همان سرزمین می ماند و اینگونه جهانی نمی شد.

پارسائیان به همسویی رسانه ها با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: اصحاب رسانه باید تا حد امکان نسبت به بیان خدمات و ارزش های نظام اسلامی در ۴۲ سال اخیر و همچنین تلاش در حوزه تمدن سازی برای داشتن ایرانی آباد، آزاد و دستیابی کشورمان به فرهنگ و تمدن دیرپای ایران زمین و احیای آن بکوشند.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه بیش از ۱۰ سال است که فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: این فعالیت با هدف ارایه نرم افزار دینی است که انتقال ارزش‌های آن به دنیا از سوی رسانه‌ها انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد، جبهه واحد رسانه ای زیر پوشش بسیج رسانه را برای ایجاد همفکری، هم افزایی، همدلی و همسویی و امیدآفرینی در جامعه ضروری دانست و خاطرنشان کرد: نگاه در بسیج رسانه باید فراجناحی و فراحزبی باشد.

به گفته پارسائیان جذب نیرو، آموزش، تحلیل و تولیدِ محتوا و توانمندسازی خبرنگاران در دستور کار بسیج رسانه قرار دارد که با حمایت و همکاری اصحاب رسانه محقق می شود.

وی در پایان به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر اشاره کرد و افزود: برای اولین بار است که جشنواره ای با هدف تجلیل از فعالان رسانه ای در استان یزد برگزار می شود و امیدواریم تا بر تعدد برنامه های فرهنگی ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات بیفزاییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار